Gjest Aviaana Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Den siste måneden har jeg glemt å ta pillen tre ganger. Ikke sammenhengende. Jeg er forsinket med mensen. mensen har vært veldig uregelmessig de siste månedene. Har gått på p-pillene siden September. Er ikke gravid. Kan det at jeg har glemt å ta pillen tre ganger føre til at jeg mister mensen? 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Du mister ikke mensen av den grunn. Gikk på pillen i mange år, og mange opphold. Mange ganger gadd jeg ikke ta pillen og gav opp og det gikk i surr med dagene. Mensen dukker opp etterhvert likevel. Ikke noe problem. Hver gang du slutter så bygger kroppen opp en syklus og finner ut nårtid det er best å gi deg blodet tilbake:) Noen ganger får du mensen med en gang du slutter andre ganger kan det gå noen uker. Men er du normal i systemet vil du ikke miste den - det blir bare litt rot i systemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.