Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 flere som blir sur på seg selv av ugjorte ting? føles bedre straks jeg begynner på utsatte prosjekter:) 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ja gjett -gad lure på hva slag fenomen som gjør at man utsetter - noen ganger som ren tvangstanker......sukk. *kikker bort på klærne som skulle vært brettet* 0 Siter
Gjest Housewife? Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ja gjett -gad lure på hva slag fenomen som gjør at man utsetter - noen ganger som ren tvangstanker......sukk. *kikker bort på klærne som skulle vært brettet* Har du en diger kleshaug som ligger der å venter du også? Jeg har et berg midt i stua! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har du en diger kleshaug som ligger der å venter du også? Jeg har et berg midt i stua! Jeg slenger alle de rene klærne i senga, så er jeg nødt å få det unna for å få lagt meg.. :-) 0 Siter
Gjest vegard p Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det er meg i et nøtteskall. godt å ikke være alene om å ha det sånn. nå er jeg halvveis i husvaska:D hvorfor er det slik at vi blir sure/misfornøyde med oss selv,da,når vi utsetter ting? er det fordi vi skal være så "flinke"? 0 Siter
Lurveline Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg slenger alle de rene klærne i senga, så er jeg nødt å få det unna for å få lagt meg.. :-) Hahaha... da hadde jeg sikkert sopt alt nedi gulvet og så lagt meg.;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hahaha... da hadde jeg sikkert sopt alt nedi gulvet og så lagt meg.;o) Ok, det hender det blir liggende et fjell oppå kommoden.. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har du en diger kleshaug som ligger der å venter du også? Jeg har et berg midt i stua! Jeg har min oppå tørketrommelen - den haugen som ligger midt i stua er brettet -det er sengetøy som skal inn i skapet -snart : 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 godt å ikke være alene om å ha det sånn. nå er jeg halvveis i husvaska:D hvorfor er det slik at vi blir sure/misfornøyde med oss selv,da,når vi utsetter ting? er det fordi vi skal være så "flinke"? Antagelig. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sånn må det vel være, ellers hadde vi jo aldri fått unna oss noe som helst :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.