drem Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har vært venner med noen i 20 år. Så finner dette paret ut at de ikke vil mer. Likevel plages de med å få avsluttet det.Så ettersom jeg er en meget god venn av dem begge, så har det blitt mange samtaler. Jeg har også hatt noen problemer jeg har samtalet med den kvinnelige parten om. Når man samtaler dypt om alt, . Forstod ikke hvorfor jeg ikke finn sove. Gikk og ventet på meldinger og neste samtale.Plutselig så var det noen signaler der, og jeg så henne som kvinne! Hadde ikke vurdert det engang på alle åra før. Så til min forskrekkelse oppdaget jeg at jeg hadde forelsket meg. Nå prøver jeg å kutte ned på dette. For jeg føler det er uredelig å "stikke av" med dama til en kompis på "uredelig" grunnlag. Dessuten er jeg ganske sikker på at jeg ikke er hennes type etter utseende, selv om vi mentalt har det svært morsomt sammen. Vel, dere ser jo at jeg grubler. Føler også at dette kan være sammenlignbart med noe av det terapeauter opplever,,eller? Noen som har synspunkt eller personlig erfaringer. Uansett, så har jeg kommet til at jeg skal nyte forelskelsen og ikke ha så dårlig samvittighet. Det er jo litt komisk det hele, og jeg kommer sikkert til å le av dette innlegget om noen måneder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240368-forbudt-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er ikke alltid kjærligheten spør om hva som er passende :-) Uten å være terapeut vil jeg vel kanskje tenke at du føler hun spør deg til råds, at det du sier betyr noe for henne, du føler deg betydningsfull og klok. Det er en god følelse, og kan sikkert forklare hvorfor du liker å være sammen med henne. Ta deg god tid, hvis følelsene fremdeles er der om noen måneder, så får du ta en prat med kameraten din, og spørre om det er greit for ham at du prøver deg på eksen hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240368-forbudt-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1857353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
drem Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Er ikke alltid kjærligheten spør om hva som er passende :-) Uten å være terapeut vil jeg vel kanskje tenke at du føler hun spør deg til råds, at det du sier betyr noe for henne, du føler deg betydningsfull og klok. Det er en god følelse, og kan sikkert forklare hvorfor du liker å være sammen med henne. Ta deg god tid, hvis følelsene fremdeles er der om noen måneder, så får du ta en prat med kameraten din, og spørre om det er greit for ham at du prøver deg på eksen hans. Takk for svar, og det var et bra svar! Det er nok ikke en samtale jeg i såfall ser frem til nei. Du har nok rett i dette med å føle seg betydningsfull, og at det er derfor jeg har reagert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240368-forbudt-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1857467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.