Gjest urettferdig behandlet Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hei! jeg sliter skikkelig med at min mann som jeg har vært sammen med i 10 år snart,lider av noen voldsomme humørsvingninger. Han innser ikke saken mens vi diskuterer saken , men nå han er i sin gode periode eller gjerne når vi begge er beruset, unnskylder han seg bestandig for sin oppførsel. Det er gjerne søndager som er verst. Tenkte først at han er sliten og trøtt, da han jobber gjennomsnittlig 10-14 timer hver eneste dag, bortsett fra søndag, men det er jo når han har fri og har sovet lenge at utbruddene kommer.det er ikke slik at han er voldlig eller noe, men det er veldg unødvendige diskusjoner og hakking på meg og barna fra time en etter at han er stått opp. Og han greier alltid å få det til at det er min skyld at dette skjer. hva skal jeg tro? er han ulykkelig tro?at han ikke takler å være hjemme med oss. vi har tre barn under 6 år, så det kan bli mye styr innimellom,men de er så utrolig snille og greie. jeg gjør alt for åå blidgjøre ham, men nå er jeg drittlei.jeg orker ikke å krangle den lille tiden vi har i sammen. vi har så utrolig mange gode stunder og sexlivet er fantastisk, hvis det er en stund siden vi har kranglet. jeg orker jo ikke hvis vi nettopp har diskutert selvsagt.det som er er at jeg alltid har glemt at han har vært urettferdig etter en liten stund, når han har roet seg. for et par uker siden dro jeg hjemmfra i sinne(det har jeg aldri gjort før) og jeg sa at jeg ikke ville komme hjem før han sa unnskyld, men etter et par dager vekk, innså jeg at jeg måtte dra hjem fordi jeg har hjemmekontor og tre barn som jeg hadde dratt med meg avgårde, som ante fred og ingen fare. Og vi har ikke snakket alvorlig om dette etterpå, vi bare så det humoristiske i det hele, men hvor lenge kan dette fortsette, jeg tror han trenger hjelp, jeg. har noen noe ide om hva som kan feile ham?han er verdens beste ektemann egentlig, og han innrømmer i fylla at han behandler meg urettferdig og at han ikke mener det sånn. da sier jeg at han burde si dette en dag han er edru fordi jeg synes ikke det er klokt å diskutere slike ting i fylla, men han sier bare at han ikke tør eller klarer når han er edru. og jeg tilgir!æsj!så dum jeg er. unnskyld langt innlegg, men jeg trengte å tømme meg. det var utrolig deilig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240401-hum%C3%B8rsvingninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppogfram Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Syns du må tenke på at mannen din jobber temmelig mye... Lell om han kan virke uthvilt på hans eneste fridag...søndag...så kan han ha mye oppdemmet ballast fra dagene før. Kanskje det er lurt å ta tak i dette i første omgang? Han er sliten...det går utover deg... Det er synd på deg,-men også på han! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240401-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-1857496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har du forsøkt å holde deg unna i perioden rett etter at han har stått opp? F.eks. at du og barna spiser frokost tidligere og tar en tur ut, framfor å liksom skulle spise en idyllisk søndagsfrokost sammen? Noen mennesker våkner møkk sure de gangene de får sove ut. Spesielt hvis de sover på dagtid, men det kan også forekomme på sene morgener. Det gir seg etter en stund, og det er urimelig å la det gå ut over deg, men det kan likevel være verd et forsøk å skygge banen noen timer om formiddagen dersom det gjør resten av dagen hyggeligere. Ikke si noe om årsaken, bare at dere vil gjøre en vri (f.eks. "nå mens det blir så tidlig lyst"). Hvis det virker, kan dere jo snakke litt om det senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240401-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-1857527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 det er ikke det at han sover for lenge som gjør det da? - det kan rett og slett være koffein-abstinens for en som kanskje er vant til å starte dagen tidlig med masse kaffe. (erfaring fra meg selv - hehe) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240401-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-1857539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg startet tråden Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Syns du må tenke på at mannen din jobber temmelig mye... Lell om han kan virke uthvilt på hans eneste fridag...søndag...så kan han ha mye oppdemmet ballast fra dagene før. Kanskje det er lurt å ta tak i dette i første omgang? Han er sliten...det går utover deg... Det er synd på deg,-men også på han! han må ikke jobbe så mye, så jeg synes ikke synd på ham. Men kanskje jeg rett og slett er for egoist?at det er han vi bør ta hensyn til Takk for tankeavsporingen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240401-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-1869487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.