Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Babette

10

• morsan

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

runke? nappe loffen...utrolig mye helt latterlige bemerkningene jeg har hørt gutter bruke.onanering har sjelden vært en av de

Utrolig at jeg glemte ordet runke.

Men det er også det eneste som duger.

De andre uttrykkene er, som du sier, latterlige.

Gjest sivancka

Jeg har registrert de senere par årene at man også kaller jenteonani for å "runke". Yngre jenter bruker det begrepet mer og mer, så det mest folkelige uttrykket for at jenter onanerer kommer nok i framtida til å bli runking.

Å runke betyr jo at man med handa masserer sitt kjønnsorgan med et visst trykk, og i et økende tempo til man får orgasme, så det er jo ikke noe som skiller gutter og jenter sånn sett.

Annonse

Annonse

Gjest ikke likt

Jeg har registrert de senere par årene at man også kaller jenteonani for å "runke". Yngre jenter bruker det begrepet mer og mer, så det mest folkelige uttrykket for at jenter onanerer kommer nok i framtida til å bli runking.

Å runke betyr jo at man med handa masserer sitt kjønnsorgan med et visst trykk, og i et økende tempo til man får orgasme, så det er jo ikke noe som skiller gutter og jenter sånn sett.

Har aldri hørt noen andre enn kverluanter her inne kalle det for det. Og jo, det er en stor forskjell på hvordan gutter og jenter gjør det, det finner du ut når du blir litt større og tørr bak øra.

Joda. Klore kanten, grafse grava, humpe hakket, lure lefsa...høres da morsomt ut, det? :-)

"........................................."

Tja.... si det!!!

"Kna knoppen. Klemme knoppen."

Knoppen er i beste fall litt "søtt".

"Denge dåsa. Hakke høna. Knuse kusa."

Alle disse verbene uttrykker en voldsgrad som jeg ikke finner forenlig med god onani.Og substantivene er direkte fæle!!! Hadde husbonden tatt ordene i sin munn i en het sammenheng, hadde jeg tilta! ;-)

"Slime slira. Gnikke glufsa. Skrukke(?) skrittet. Mose musa."

Slime, gnikke, skrukke og mose - enten ekle verb eller vldelige!! ;-)

Skrittet er en OK betegnelse hvis man er hos sin skredder! ;-)

Musa er nevnt før, og glufsa er bedre, men passer best i humoristisk sammenheng.

"Flerre flåsa? Klaske kusa? Tyne tunnellen?"

Enda flere alt for voldelige verb!

"Grave i grotta?"

Høres ut som en gynekolog-undersøkelse man ikke fant seg bekvem i.

"Klore kanten, grafse grava, humpe hakket, lure lefsa...høres da morsomt ut, det? :-)"

Tja, ikke noen ord jeg ville ha brukt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...