Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Babette

10

• morsan

5

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Tja.... si det!!!

"Kna knoppen. Klemme knoppen."

Knoppen er i beste fall litt "søtt".

"Denge dåsa. Hakke høna. Knuse kusa."

Alle disse verbene uttrykker en voldsgrad som jeg ikke finner forenlig med god onani.Og substantivene er direkte fæle!!! Hadde husbonden tatt ordene i sin munn i en het sammenheng, hadde jeg tilta! ;-)

"Slime slira. Gnikke glufsa. Skrukke(?) skrittet. Mose musa."

Slime, gnikke, skrukke og mose - enten ekle verb eller vldelige!! ;-)

Skrittet er en OK betegnelse hvis man er hos sin skredder! ;-)

Musa er nevnt før, og glufsa er bedre, men passer best i humoristisk sammenheng.

"Flerre flåsa? Klaske kusa? Tyne tunnellen?"

Enda flere alt for voldelige verb!

"Grave i grotta?"

Høres ut som en gynekolog-undersøkelse man ikke fant seg bekvem i.

"Klore kanten, grafse grava, humpe hakket, lure lefsa...høres da morsomt ut, det? :-)"

Tja, ikke noen ord jeg ville ha brukt! :-)

Det var jo også veldig seriøse uttrykk, må vite :-)

"........................................"

Annonse

Jeg glemte mus. Det er like ille. Fitte er helt OK. Og siden du er nordfra, foretrekker jeg at du sier fette. Det er så ...sanselig.

Nei nei - mus er da helt ok. "Fette" er helt tvers igjennom jævlig. Det får meg ikke til å tenke på noe som hverken er pent eller digg - heller tvert imot.

Nei nei - mus er da helt ok. "Fette" er helt tvers igjennom jævlig. Det får meg ikke til å tenke på noe som hverken er pent eller digg - heller tvert imot.

Jeg synes mus er vulgært. Pikk og fitte er mine favoritter. Kuk er også fint. Voksne som sier tiss er latterlig.

Annonse

Jeg synes mus er vulgært. Pikk og fitte er mine favoritter. Kuk er også fint. Voksne som sier tiss er latterlig.

Mus synes jeg er helt nøytralt. De ordentlige ordene er Pikk og Fitte. (Jeg har "omvendt" et par jenter/kvinner som ikke taklet ordet fitte så bra :-) ). Tiss er selvfølgelig latterlig.

".........................................."

Enig med deg, men jeg synes liksom "kuk" er mer "harry" enn "pikk"! (he he, nå blir jeg vel hudflettet av harrydebattantene!! *S*)

Det er vel ingen voksne mennesker som sier tiss i seksuell sammenheng??

Mus synes jeg er helt nøytralt. De ordentlige ordene er Pikk og Fitte. (Jeg har "omvendt" et par jenter/kvinner som ikke taklet ordet fitte så bra :-) ). Tiss er selvfølgelig latterlig.

".........................................."

For meg har det fungert veldig frigjørende å kunne si fitte. Det var en tid da jeg ikke brukte det, og da var jeg heller ikke så fri i forhold til å snakke om sex generelt, og det å snakke dirty under sex, slik vi gjør nå, var helt utelukket. Jeg ville det nok, men ble helt stum.

Jeg vil dermed tro at din omvendelse har vært utelukkende positiv for damene.

For meg har det fungert veldig frigjørende å kunne si fitte. Det var en tid da jeg ikke brukte det, og da var jeg heller ikke så fri i forhold til å snakke om sex generelt, og det å snakke dirty under sex, slik vi gjør nå, var helt utelukket. Jeg ville det nok, men ble helt stum.

Jeg vil dermed tro at din omvendelse har vært utelukkende positiv for damene.

"Jeg vil dermed tro at din omvendelse har vært utelukkende positiv for damene."

Ja, jeg har da ikke hatt inntrykk av noe annet :-) Jeg husker ei, som selv snakket om pikk, men holdt på å få sjokkanfall når jeg nevnte fitta hennes.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...