Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest propell1

Nå sitter jeg endelig her og kan fortelle om min egen fødsel! Jenta kom endelig, etter mye om og men natt til mandag kl 01.05. Det hele ble satt i gang allerede på fredag, så det varte temmelig lenge ja... Det har vært en følelsesmessig karusell og søndag kveld var jeg så sliten at jeg trodde jeg skulle gi opp. Heldigvis fikk vi inn verdens beste jordmor kl 23 og hun hjalp meg så utrolig godt, sånne mennesker trenger verden flere av!!

Vi dro hjem allerede i går ettermiddag, alt står bra til med oss begge og vi har jo vært på sykehuset så lenge allerede. Min egen seng er så utrolig mye bedre!! Jeg slapper så godt av her, mannen min er fantastisk og jeg har god støtte fra mamma og mormor(mormor og oldemor!).

Jenta er selvfølgelig det mest fantstiske lille vesem i hele verden, jeg kan ennå ikke fatte at det går an! Tårene pipler for ingenting, men jeg er bare så uendelig glad for at det gikk så bra, hadde mest lyst til å gi opp underveis.

Stedøtrene mine er nå super-stolte trillepiker og kan jo ikke la lillesøster være i fred et sekund. :o) Hun tar det hele med stor ro og sover seg igjennom det aller meste, her i huset går det ikke an å være for sart. ;o) Men nå har mannen min tatt med de store ut på litt action, deilig med litt fred og ro også.

Tror jeg bare skal sette meg ned og se på henne sove, alt annet er liksom så uviktig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240428-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...