Gå til innhold

Å spise karameller med papiret på.... (dere jenter)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Baderen

Husker du den reklamen for kondom som ble brukt for noen år siden? Den halvnakne jenta med bedende blikk som sier: "For min skyld???"

Jeg syntes alltid den var så tåpelig, siden kondom er like ubehagelig for kvinner som for menn.

Det er ikke bare mannen min som mister følsomheten; jeg mister den også og sex'en blir ikke like god. I tillegg blir jeg sår, så jeg og mannen hiver som regel gummien midt i samleiet og lar det stå til. Et under at jeg ikke har havna på tjukken enda, selv om det bare er av og til vi har behov for å bruke gummi.

Annonse

fuji1365380447

Husker du den reklamen for kondom som ble brukt for noen år siden? Den halvnakne jenta med bedende blikk som sier: "For min skyld???"

Jeg syntes alltid den var så tåpelig, siden kondom er like ubehagelig for kvinner som for menn.

He-he, den reklamen har vært i blader og sånn i mange år.

Jeg husker da jeg var liten, så forsto jeg ikke hva det var reklame for.

Det var jo noen stilistiske bilder av kondomene, men jeg viste jo ikke hva det var. For meg så så det ut som skruer og muttere eller noe sånt.

Men jeg forsto jo at det måtte være noe mer pikant, siden det var en halvnaken dame på bildet. Jeg fattet ikke helt hva en dame i håndle skulle med skruer og muttere.... ;-)

Gjest Baderen

He-he, den reklamen har vært i blader og sånn i mange år.

Jeg husker da jeg var liten, så forsto jeg ikke hva det var reklame for.

Det var jo noen stilistiske bilder av kondomene, men jeg viste jo ikke hva det var. For meg så så det ut som skruer og muttere eller noe sånt.

Men jeg forsto jo at det måtte være noe mer pikant, siden det var en halvnaken dame på bildet. Jeg fattet ikke helt hva en dame i håndle skulle med skruer og muttere.... ;-)

LOL!

Du mistenkte henne ikke for å få "besøk" av snekkeren da, når du ble litt eldre?

ostepop1365380989

JEg er helt enig. Det er mye bedre uten kondom.

Men det forhindret ikke at jeg insisterte på kondom når jeg fikk ny partner!!

Enig!

Synes også det er bedre uten, men man bruker kondom når man får ny partner!

Gjest jente1969

Enig!

Synes også det er bedre uten, men man bruker kondom når man får ny partner!

Hvor lenge bør man bruke kondom da?

Mulig jeg er sær, men det ødelegger mye av nytelsen. Graviditet er ikke noe tema, men jeg syns ikke godt jeg kan spørre ham om hvilke kjønssykdommer han har heller, da..?

Annonse

Hvor lenge bør man bruke kondom da?

Mulig jeg er sær, men det ødelegger mye av nytelsen. Graviditet er ikke noe tema, men jeg syns ikke godt jeg kan spørre ham om hvilke kjønssykdommer han har heller, da..?

Det er helt fint å spørre om når han testet seg for kjønnssykdommer sist. Men om du får et ærlig svar er en annen sak.

Gjest Vimsenn

Eneste fordelen med å ha sex med kondom, er at du slipper å få skura inni deg hvis sexen f.eks skjer i settinger der det passer dårlig med nedrente og klissete lår og en gjennomvåt og klissete truse og det er dårlig tilgang til tørkemuligheter...

Selv om det funker en gang i blandt det og da....

Nei! Sex er og blir best natura! :)

Gummien dekker over det som kalles "the ridged band" på menn, et sett nerver som er svært viktige for nytelse.

Og lager "plastikkfølelse" hos kvinner, muligens fjerner en friksjon eller "grep" som behøves for å kjenne det bra. Sier noen av de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...