ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har forsøkt noen forskjellige sånne kontakt-tjenester på nettet. Men siden jeg er mann er det vel ekstra vanskelig. Det er kanskje fordi det er 20 menn per kvinne eller noe sånt i slike markeder? De fleste tjenester har sikkert få brukere og så tar det enormt lang tid å registrere seg. På toppen av det står det at det er gratis helt til man har registrert hvor man så får vite at man må betale for å kunne gjøre noe..som f.eks. få svar eller kunne svare. Noen som har noen tips? Hva som funker. Det som funker antar jeg må være gratis, i hvertfall mulig å svare og få svar uten kostnader. Kan godt være utenlandsk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har du prøvd www.finnenvenn.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har du prøvd www.finnenvenn.no Tror faktisk jeg har det, for en stund siden. Men takk for tipset. Felles for sånne ting er som regel at en ikke får kontakt med noen, jeg drukner kanskje i mengden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har du prøvd www.finnenvenn.no Er det der forresten 100% gratis? Har du erfaring med det? I så fall burde jeg kanskje prøve der en gang til.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micekly Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Er det der forresten 100% gratis? Har du erfaring med det? I så fall burde jeg kanskje prøve der en gang til.. finnenvenn.no er ikke gratis. Bare de to første ukene eller noe. Hva med Blink? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 finnenvenn.no er ikke gratis. Bare de to første ukene eller noe. Hva med Blink? Det er diamant medlemskapet som koster penger. Men det vanlige medlemskapet der du kan lese andres profiler og svare er gratis. Jeg har et slikt medlemskap der jeg ikke betaler noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tror faktisk jeg har det, for en stund siden. Men takk for tipset. Felles for sånne ting er som regel at en ikke får kontakt med noen, jeg drukner kanskje i mengden.. Jeg vet ikke hva du har skrevet, men jeg legger merke til at mange skriver minst mulig i sine profiler, slik at det er vanskelig å danne et bilde av vedkommende som man har fått brev fra. Slike brev svarer jeg ikke på, fordi jeg orker ikke å hale ut informasjon av folk. Så jeg ville prøvd å skrive en utfyllende profil om hvem du er og hva du liker å gjøre i fritiden din og hvilke jenter du søker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg vet ikke hva du har skrevet, men jeg legger merke til at mange skriver minst mulig i sine profiler, slik at det er vanskelig å danne et bilde av vedkommende som man har fått brev fra. Slike brev svarer jeg ikke på, fordi jeg orker ikke å hale ut informasjon av folk. Så jeg ville prøvd å skrive en utfyllende profil om hvem du er og hva du liker å gjøre i fritiden din og hvilke jenter du søker. Enig i det forsåvidt, og har vel egentlig gjort det. Men jeg vil absolutt ikke ha bilde der i tilfelle bekjente og familie skulle se det. Og da drukner jeg nok fort i mengden uansett profil. Dessuten ser jeg at hvis man ikke betaler er det dødfødt, da kan andre kun søke på meg innenfor alder omtrent. Og jeg kan kun finne andre på å se overskrifter og det blir utrolig vanskelig.. Så skal det funke må det nok være en gratis-tjeneste. Og det er ikke bare fordi jeg selv ikke vil betale, men også for at det skal være et reelt marked så må andre også slippe å betale. Men det må vel finnes noe? Utenlandske sider? Ingen som har vært borti noe som funker. Utrolig tidkrevende å registrere seg overalt bare for å se at det ikke funker og de skal ha penger allikevel.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glaice Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enig i det forsåvidt, og har vel egentlig gjort det. Men jeg vil absolutt ikke ha bilde der i tilfelle bekjente og familie skulle se det. Og da drukner jeg nok fort i mengden uansett profil. Dessuten ser jeg at hvis man ikke betaler er det dødfødt, da kan andre kun søke på meg innenfor alder omtrent. Og jeg kan kun finne andre på å se overskrifter og det blir utrolig vanskelig.. Så skal det funke må det nok være en gratis-tjeneste. Og det er ikke bare fordi jeg selv ikke vil betale, men også for at det skal være et reelt marked så må andre også slippe å betale. Men det må vel finnes noe? Utenlandske sider? Ingen som har vært borti noe som funker. Utrolig tidkrevende å registrere seg overalt bare for å se at det ikke funker og de skal ha penger allikevel.. Syns det er litt rart at du ikke vil betale for en slik annonse. Ønsker du virkelig å finne deg ei jente, så spiller det vel liten rolle om det koster noen hundrelapper! Og jeg tro at det da er større sjans for å finne deg ei dame, for da treffer du andre damer som også har betalt for en annonse, og har de lagt ned penger i en annonse da vil de virkelig treffe noen de også! Der du kan legge inn gratis annonser, tror jeg det er en del som legger inn bare for morro??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enig i det forsåvidt, og har vel egentlig gjort det. Men jeg vil absolutt ikke ha bilde der i tilfelle bekjente og familie skulle se det. Og da drukner jeg nok fort i mengden uansett profil. Dessuten ser jeg at hvis man ikke betaler er det dødfødt, da kan andre kun søke på meg innenfor alder omtrent. Og jeg kan kun finne andre på å se overskrifter og det blir utrolig vanskelig.. Så skal det funke må det nok være en gratis-tjeneste. Og det er ikke bare fordi jeg selv ikke vil betale, men også for at det skal være et reelt marked så må andre også slippe å betale. Men det må vel finnes noe? Utenlandske sider? Ingen som har vært borti noe som funker. Utrolig tidkrevende å registrere seg overalt bare for å se at det ikke funker og de skal ha penger allikevel.. søk på kontaktbyrå på google,og du finner flere utenlandske k.byrå.noen gratis.lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg. Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg. Dette var det jeg skrev, og det funka som faen! Gjør noe lignende du også. Her: Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive. Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten! Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk". Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves. Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves. Dere skulle bare visst hvor rett de har. Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere. Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Syns det er litt rart at du ikke vil betale for en slik annonse. Ønsker du virkelig å finne deg ei jente, så spiller det vel liten rolle om det koster noen hundrelapper! Og jeg tro at det da er større sjans for å finne deg ei dame, for da treffer du andre damer som også har betalt for en annonse, og har de lagt ned penger i en annonse da vil de virkelig treffe noen de også! Der du kan legge inn gratis annonser, tror jeg det er en del som legger inn bare for morro??? Det kan du godt si, og det er i hvertfall det de som eier sidene liker å få folk til å tro. Jeg har forsøkt det også og betale flere steder. Men poenget er nok det at det er svært få andre som betaler! Og da er man like langt. Selvfølgelig er et par hundrelapper ingenting hvis man virkelig treffer noen! Men jeg tror at man skal ha mange annonser ute hos mange slike kontaktsider for å få det til å klaffe. Eller ha veldig god tid. Og man kan jo ikke betale et par hundrelapper til alle disse. Og det er det som gjør at dette ikke funker. Det hjelper lite om jeg betaler så lenge andre ikke gjør det. Hadde det kostet en mer symbolsk sum hadde det kanskje vært annerledes, f.eks. en femtilapp for et år. Og så har man ingen garanti for om nettstedet er knøttlite eller om det faktisk er stort nok. De må nok ha en database på minst 10 000 for at det skal være noen særlig sjans for å finne noen. Men jeg tror nok det må være gratis for at databasen skal bygge seg opp med brukere som ikke skremmes bort når det koster penger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 "Innom der" betyr Spraydate. Uansett: Den greia under funka over all forventning. For du har selvsagt rett i at det normalt er 1000 gutter per jente, og derfor må vi skille oss ut. Jeg skilte meg ut med den der. Bilde er et must. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 søk på kontaktbyrå på google,og du finner flere utenlandske k.byrå.noen gratis.lykke til:) Har gjort det. Men alle sier de er gratis. Helt til man har brukt en halvtime på å registrere og gjøre en grundig profil. Da koster det penger for å gjøre noe fornuftig, og da kutter man det ut og det gjør alle andre som registrerer seg der også slik at alle man søker frem er uaktive. Så dette er ikke lett.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1857998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ensomvandrer Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 "Innom der" betyr Spraydate. Uansett: Den greia under funka over all forventning. For du har selvsagt rett i at det normalt er 1000 gutter per jente, og derfor må vi skille oss ut. Jeg skilte meg ut med den der. Bilde er et must. Takk for svar. Jeg skal forsøke spraydate. Men hvordan gikk det rent bortsett fra økt respons? Fikk du noen sånn IRL? Har ellers hatt inntrykk av spraydate som et ganske hardt kjøttmarked i forhold til andre mykere medier som f.eks. dagbladets noen som passer for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enig i det forsåvidt, og har vel egentlig gjort det. Men jeg vil absolutt ikke ha bilde der i tilfelle bekjente og familie skulle se det. Og da drukner jeg nok fort i mengden uansett profil. Dessuten ser jeg at hvis man ikke betaler er det dødfødt, da kan andre kun søke på meg innenfor alder omtrent. Og jeg kan kun finne andre på å se overskrifter og det blir utrolig vanskelig.. Så skal det funke må det nok være en gratis-tjeneste. Og det er ikke bare fordi jeg selv ikke vil betale, men også for at det skal være et reelt marked så må andre også slippe å betale. Men det må vel finnes noe? Utenlandske sider? Ingen som har vært borti noe som funker. Utrolig tidkrevende å registrere seg overalt bare for å se at det ikke funker og de skal ha penger allikevel.. En slik profil uten bilde, hadde jeg aldri ofret et ekstra blikk, langt mindre svart på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg. Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg. Dette var det jeg skrev, og det funka som faen! Gjør noe lignende du også. Her: Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive. Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten! Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk". Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves. Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves. Dere skulle bare visst hvor rett de har. Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere. Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Du er ikke sann!!! Dagens beste ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermeren1365380995 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har gjort det. Men alle sier de er gratis. Helt til man har brukt en halvtime på å registrere og gjøre en grundig profil. Da koster det penger for å gjøre noe fornuftig, og da kutter man det ut og det gjør alle andre som registrerer seg der også slik at alle man søker frem er uaktive. Så dette er ikke lett.. nei,du har helt rett,. håper noen med erfaringer kan gi deg tips om byråer de er fornøyd med. har du prøvd noe slikt som en kontaktannonse i en avis? det koster ikke mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glaice Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg. Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg. Dette var det jeg skrev, og det funka som faen! Gjør noe lignende du også. Her: Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive. Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten! Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk". Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves. Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves. Dere skulle bare visst hvor rett de har. Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere. Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er! :-) Veldig Bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg. Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg. Dette var det jeg skrev, og det funka som faen! Gjør noe lignende du også. Her: Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive. Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten! Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk". Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves. Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves. Dere skulle bare visst hvor rett de har. Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere. Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er! Fikk du virkelig seriøse svar på den annonsen der? Jeg hadde aldri tatt den på alvor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240465-hvordan-f%C3%A5-kj%C3%A6reste-p%C3%A5-nettet/#findComment-1858018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.