Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Takk for svar. Jeg skal forsøke spraydate. Men hvordan gikk det rent bortsett fra økt respons? Fikk du noen sånn IRL?

Har ellers hatt inntrykk av spraydate som et ganske hardt kjøttmarked i forhold til andre mykere medier som f.eks. dagbladets noen som passer for meg.

Jeg sende noen meldinger med et par av jentene jeg fikk kontakt med, men jeg var ikke ute etter noe annet enn litt tidsfordriv mens jeg kjeda meg på jobb, og forsvant fra stedet uten å si noe til noen.

Jupp. Jeg tror Spray er et kjøttmarked. Men jeg tror også mange av jentene der er drittlei hannkjønn som spammer dem med fellesmeldinger, og derfor tror jeg du kan komme langt hvis du skiller deg ut fra mengden.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ensomvandrer

12

• ShitDiddelyDo

7

• MiLLa36

4

• Qwerty2

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Fikk du virkelig seriøse svar på den annonsen der? :) Jeg hadde aldri tatt den på alvor.

Jeg fikk to typer svar. Enkelte skjelte meg ut for å være innbilsk. Men disse hadde jo ikke forstått en lyd.

De andre forsto at profilen var en parodi på 99 % av gutta der inne, og forsto humoren. Det kommer man langt med.

Jeg tror jeg kunne dratt i land noen der, hvis det var det jeg ville. :)

Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg.

Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg.

Dette var det jeg skrev, og det funka som faen!

Gjør noe lignende du også.

Her:

Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive.

Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten!

Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk".

Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves.

Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves.

Dere skulle bare visst hvor rett de har.

Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere.

Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er!

*LOL* dette var jo begynnelsen på en fantastisk bok! :)

Gjest nettflørtern

Jeg anbefaler også Spraydate! Det er gratis og veldig mange å velge mellom.

Jeg var vel på Spraydate i ca. et år før jeg fant meg kjæreste - men så har vi til gjengjeld hatt det helt strålende i snart et år!

Det er sant det du sier at jenter blir bombadert med meldinger fra gutter der inne. MEN - og dette er et viktig men - det er UTROLIG mye useriøst! Derfor skiller de "ordentlige" gutta seg ut.

Det som gjorde at jeg falt for min kjære, var følgende:

Han spurte meg ikke så mye om hva jeg driver med, men fortalte villig om seg selv. Små historier fra morsomme ting han hadde opplevd den dagen, og ting han liker å drive med. Ikke det samme gamle "jeg er glad i sex og sitte i sofakroken med jenta mi" (hvem er ikke det??), men noe mer personling.

Både han og jeg hadde bilde, og det anbefales sterkt! Både fordi din side da spretter opp om jenta huker av for bilde når hun søker, men også fordi du da virker mer selvsikker. Du trenger ikke å ha et passfoto hvor du viser alt av deg selv - gjør det heller litt spennende! Ta et bilde hvor du er i aktivitet, rir på en hest, sparker fotball eller hva vet jeg.

Lykke til!

Gjest surrehøne

Det kan du godt si, og det er i hvertfall det de som eier sidene liker å få folk til å tro.

Jeg har forsøkt det også og betale flere steder. Men poenget er nok det at det er svært få andre som betaler! Og da er man like langt. Selvfølgelig er et par hundrelapper ingenting hvis man virkelig treffer noen! Men jeg tror at man skal ha mange annonser ute hos mange slike kontaktsider for å få det til å klaffe. Eller ha veldig god tid. Og man kan jo ikke betale et par hundrelapper til alle disse. Og det er det som gjør at dette ikke funker. Det hjelper lite om jeg betaler så lenge andre ikke gjør det. Hadde det kostet en mer symbolsk sum hadde det kanskje vært annerledes, f.eks. en femtilapp for et år. Og så har man ingen garanti for om nettstedet er knøttlite eller om det faktisk er stort nok. De må nok ha en database på minst 10 000 for at det skal være noen særlig sjans for å finne noen. Men jeg tror nok det må være gratis for at databasen skal bygge seg opp med brukere som ikke skremmes bort når det koster penger.

Hei

Jeg er en singel jente som har prøvd blink og syntes det ikke var noe siden det var så mye useriøst der.

Har du vært singel lenge?

Annonse

Jeg var innom der for et par-tre år sia, kun for å se - vel og merke, og jeg kastet meg aldri på noen jenter. Var aldri den som tok kontakt. Men det var mange innom profilen min. Det var en seriøs profil som fortalte litt om meg.

Grunnet 0 svar gjorde jeg om profilen ganske kraftig. Med selvironi klinte jeg til, og da forandret alt seg. Jeg fikk tjukt av svar. Enkelte skjelte meg ut fordi jeg hørtes ut som en drittsekk, men de fleste av de som svarte ville bli kjent med meg.

Dette var det jeg skrev, og det funka som faen!

Gjør noe lignende du også.

Her:

Da var det på tide å gjøre om på profilen min igjen, og denne gangen vet jeg nøyaktig hva jeg skal skrive.

Jeg innser nemlig at jeg har vært litt beskjeden til nå, og derfor har jeg bestemt meg for å gå litt mer direkte til verks. Denne gangen med sannheten!

Jeg er usikker på hvor jeg skal starte, men det er rett og slett ikke til å komme bort ifra at jeg er ufattelig kjekk. Men det ser dere jo av bildet. Selvsagt. Selv om bildet ikke yter meg fullstendig rettferdighet. Jeg er kjekk der, men ikke usedvanlig kjekk. Mer ok-kjekk, mens jeg normalt er - som mange sier - "grusomt kjekk". Personlig er jeg litt mer beskjeden og begrenser meg derfor til å beskrive meg selv som "usedvanlig kjekk".

Men dette er ikke min beste side. Det er en god side, ingen grunn til å stikke det under en stol, men ikke på langt nær min beste. Jeg har nemlig et par gode sider til, og den ene av dem er selvsagt at det knapt finnes ord som kan beskrive hvor sinnssykt hyggelig jeg er. Åh! - dere skulle bare visst! Jeg har en personlighet så til de grader hemningsløst nydelig, at det strengt tatt ikke lar seg beskrive med ord. Jeg må oppleves.

Min beste side er selvsagt den som har med fysisk kontakt å gjøre. Vi snakker sex. Hadde jeg fått en krone hver gang jeg ble forvekslet med Gud i senga, så hadde jeg vært en rik mann for lenge siden. Det er mye her i livet jeg kan, men til tross for det er det nok lite jeg kan bedre enn å pule. Og det sier litt. Det sier faktisk mer enn dere aner. Oralt, vaginalt, analt; jeg er kongen, og som jentene sier seg imellom: - Han må oppleves.

Dere skulle bare visst hvor rett de har.

Så, nå har jeg kastet alle hemninger til side og fortalt mer i direkte ordlag hvor fantastisk jeg er, og jeg går ut fra at denne nye profilen vil sørge for at mailboksen min oversvømmes rimelig radig. Jeg kan altså ikke love å svare alle, men jeg lover å svare de peneste av dere.

Så send meg en melding, så kan jeg fortelle dere mer om hvor fantastisk jeg er!

Hehe, hadde jeg kommet over profilen din så hadde jeg nok fått meg en god latter.:))

Men, jeg hadde nok ikke tatt kontakt. Kanskje litt krampaktig humor å spinne videre på, men morsomt JA:))

Jeg kjenner flere par som har blitt kjent på Blink eller Spray.

Tror det lønner seg å skrive en ærlig, men spennende formulert profil.

En venninne av meg hadde en veldig seriøs profil. Hun er veldig opptatt av bl. musikk, verdispørsmål osv.

Han hun er gift med i dag hadde søkt på klassisk musikk, for han var lei av å treffe overfladiske bimboer, og vips så fant de hverandre:)).

Hun fikk ikke mange henvendelser på den seriøse profilen sin. Men, hun ble jo kjent med drømmeprinsen, som satte pris på hennes interesser og egenskaper, og som matcher bra på alle områder:)

ShitDiddelyDo

Hehe, hadde jeg kommet over profilen din så hadde jeg nok fått meg en god latter.:))

Men, jeg hadde nok ikke tatt kontakt. Kanskje litt krampaktig humor å spinne videre på, men morsomt JA:))

Men det er ingen grunn til å spinne videre på humoren. Det relevante er å opprette kontakt - og så være seg selv. Selv om jeg egentlig var meg selv over. :)

For gutter er det nærmest umulig å få kontakt på normal måte på sånne steder.

Men det er ingen grunn til å spinne videre på humoren. Det relevante er å opprette kontakt - og så være seg selv. Selv om jeg egentlig var meg selv over. :)

For gutter er det nærmest umulig å få kontakt på normal måte på sånne steder.

Hehehe, så egentlig var det ingen spøk?

Usedvanlig kjekk og hyggelig, og en Gud i senga?

Får du gå i fred på gata? :)))

ShitDiddelyDo

Hehehe, så egentlig var det ingen spøk?

Usedvanlig kjekk og hyggelig, og en Gud i senga?

Får du gå i fred på gata? :)))

Nei. Det er ikke sant. I hvert fall det med ekstremt kjekk. Sexen stemmer.

Men selvironien og humoren er meg.

Annonse

petter smart

Jeg har ingen personlig erfaring med slike sider, men jeg tror du tar feil når du ikke vil betale for å være medlem.

Spraydate var gratis en gang i tiden og det flommet over av tulleprofiler. Mange gutter lagde profiler der de hevdet å være unge jenter på jakt etter sex.

Når det koster penger vil få personer gidde å lage tulleprofiler. Det koster uansett ikke stort. Tenk hvor mye penger du ville brukt om du gikk på byen for å sjekke damer.

Videre må du ha bilde. Hvorfor er du redd for at familie eller bekjente skal se deg? Det er en ærlig sak å ha en slik profil, svært mange har det i dag. Og dersom de ser profilen betyr det jo at de selv er medlem der inne. Da vil de neppe fordømme deg.

Ser at noen råder deg til å skrive masse om deg selv, bl.a. hva slags jente du er på utkikk etter. Du bør ikke være for spesifikk her, for du aner jo ikke hvem du evt vil bli forelsket i, og du vil ikke skremme vekk dem som ikke møter disse "kravene".

jeg fant mannen min på match.com for 2,5 år siden:)

Der er mulig å finne kjærligheten på nett - uten kostnader:)

Hei Qwerty 2.

i dette innlegget er du en kvinne som fant mannen din på nett.

I innlegget under er du en mann som har gjort dama di gravid:-)

Hei Qwerty 2.

i dette innlegget er du en kvinne som fant mannen din på nett.

I innlegget under er du en mann som har gjort dama di gravid:-)

Du må lese innlegget over for at det skal være Qerty2!

Det har ikke blitt svart på så derfor er det lett å ta det innlegget som om at det er hun...

Det innlegget som er skrevet er om det finnest noen gravide i sarpsborg:) burde kansje stå på graviditets forumet:)

Og en mann kan vel ikke bli gravid kan dem:O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...