Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Qwerty 2.

i dette innlegget er du en kvinne som fant mannen din på nett.

I innlegget under er du en mann som har gjort dama di gravid:-)

Glemt brillene i dag? :o) Under står det da tydelig at hun og "gubben" ønsker seg bekjentskaper.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ensomvandrer

12

• ShitDiddelyDo

7

• MiLLa36

4

• Qwerty2

2

Mest aktive i denne tråden

ensomvandrer

Jeg kjenner flere par som har blitt kjent på Blink eller Spray.

Tror det lønner seg å skrive en ærlig, men spennende formulert profil.

En venninne av meg hadde en veldig seriøs profil. Hun er veldig opptatt av bl. musikk, verdispørsmål osv.

Han hun er gift med i dag hadde søkt på klassisk musikk, for han var lei av å treffe overfladiske bimboer, og vips så fant de hverandre:)).

Hun fikk ikke mange henvendelser på den seriøse profilen sin. Men, hun ble jo kjent med drømmeprinsen, som satte pris på hennes interesser og egenskaper, og som matcher bra på alle områder:)

Men så er det jo også sånn ca opphøyd i et par trillioner ganger lettere for jenter å få kontakt på sånne steder også da...og ellers i verden for så vidt. Uansett utseende.

ensomvandrer

Jeg fant kjæresten min på Blink, og nå er vi gift :-)

Det lønner seg å ha bilde i profilen, da får du mange flere treff. Og skriv litt seriøst om deg selv, ikke bare 4 linjer liksom.

Men så er det jo også sånn ca opphøyd i et par trillioner ganger lettere for jenter å få kontakt på sånne steder også da...og ellers i verden for så vidt. Uansett utseende.

ensomvandrer

Jeg har ingen personlig erfaring med slike sider, men jeg tror du tar feil når du ikke vil betale for å være medlem.

Spraydate var gratis en gang i tiden og det flommet over av tulleprofiler. Mange gutter lagde profiler der de hevdet å være unge jenter på jakt etter sex.

Når det koster penger vil få personer gidde å lage tulleprofiler. Det koster uansett ikke stort. Tenk hvor mye penger du ville brukt om du gikk på byen for å sjekke damer.

Videre må du ha bilde. Hvorfor er du redd for at familie eller bekjente skal se deg? Det er en ærlig sak å ha en slik profil, svært mange har det i dag. Og dersom de ser profilen betyr det jo at de selv er medlem der inne. Da vil de neppe fordømme deg.

Ser at noen råder deg til å skrive masse om deg selv, bl.a. hva slags jente du er på utkikk etter. Du bør ikke være for spesifikk her, for du aner jo ikke hvem du evt vil bli forelsket i, og du vil ikke skremme vekk dem som ikke møter disse "kravene".

Tror disse tulleprofilene er en myte, noen...en del kanskje. Men i all hovedsak tror jeg ikke akkurat det svømmer over av slike.

Og det at det koster begrenser jo kraftig medlemsmassen. Og ofte er fordlene svært små. Dersom man ikke kan søke på personlighetstrekk blir det vanskelig. Bare alder og bilde og geografi og sånt gir lite.

ensomvandrer

jeg fant mannen min på match.com for 2,5 år siden:)

Der er mulig å finne kjærligheten på nett - uten kostnader:)

Match.com er på ingen måte gratis. Det var kanskje det i sin tid. Alle steder er gratis å registrere. Så når en har gjort alt arbeidet kommer støyten.

Men det er ikke det at det ikke skal koste meg noe som er poenget mitt! Langt derifra! Et par hundre kroner er ingenting for å finne livsledsager. Jeg ville betalt millioner om en fant den rette, det er ikke det. Poenget er bare at det som koster noe funker ikke. Det skremmer bort mengden. Og det må en mengde til for å finne noen, ihvertfall om man selv er ørlite sær :)

Derfor; hadde det vært gratis i bruk så kunne man bygget opp et enkelt stort nettsted. Det hadde blitt usannsynlig populært. For dette fenger alle. Uansett utgangspunkt. Og så kunne man tjent pengene på andre ting, f.eks. reklame på et veldig besøkt side eller noe. Men det er et ambisiøst prosjekt og en ide som kanskje gagner brukerne mer enn lommeboka til eierne hva vet jeg.

Annonse

Gjest Lisan12

Vel, det var jeg som tok kontakt med min kjære på nettet der og ikke omvendt.....

Nå er det 15 mnd siden jeg var på nett på den måten, men da var det i alle fall helt gratis på www.finnenvenn.no

Han jeg fant ligger nå på rommet ved siden av her jeg sitter og sover fremdeles. :o)

*Fnis*

:)

jeg også fant kjærsten min på nettet:))

Verdens herligste mann!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...