avidi Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er plaget av kraftig PMS, dvs. smerter/ kramper i ca 14 dager før hver mens. I tileeg har jeg rikelige blødninger og sterke smerter under selve mensen. Dette bli bare værre og værre jo eldre jeg blir, er nå 45 år. Var hos gynekolog for dette for ca. 1 år siden, hun kunne ikke finne noe særlig galt, bare en svak antydning til endometeriose. Jeg tok kun ultralyd ikke lapraskopi. Jeg fikk inntrykk av at jeg var hypokonder og at dette ikke var noe å bry seg om. Avskjedreplikken hennes var at dersom det ikke ble bedre kunne jeg fjerne livmoren! Jeg syntes dette var ganske useriøst å si av en gynekolog. Det må da finnes andre alternativer enn å fjerne livmoren. Jeg har prøvd akupunktur og fotsoneterapi men dette har kun kortvarig virkning. Er det noen som har gode råd, dette er ganske plagsomt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240531-kraftig-pms-og-menssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.