Gå til innhold

Kosete kjæreste

Anbefalte innlegg

Dette var gøy å lese, for jeg kjente meg igjen noe så innmari!! :-) Akkurat sånn har jeg det også. Har vært sammen med mannen min i 11 1/2 år, og vi har tre barn sammen. Men fremdeles er han sånn som du beskriver din kjæreste. Jeg blir også litt gal av det, føler jeg får litt klaus rett og slett. Jeg kan ikke gå forbi ham i huset omtrent uten at han må gripe tak i meg og da skal han helst tungekysse, og iallfall ta på rumpa eller puppene mine. Og når jeg er på vei forbi med klesvaska i armene, eller står og lager middag osv, så er det irriterende å bli "fanget" sånn. Jeg skal gjerne sitte på fanget, eller holde hånda, og det gjør ingen forskjell at det er folk til stede, han blir nesten verre da. Når vi har ferie blir det helt ille, for da ses vi jo hele dagen, og da blir han som nyforelsket, og klarer ikke å la meg være i fred. Han sier det er fordi jeg er så fin, og det er jo søtt, pluss at jeg selvsagt skjønner at jeg er heldig som har en så oppmerksom mann etter så mange år. Men saken er at jeg ikke er så veldig kosete av natur, så det blir ganske slitsomt. Han blir sur hvis jeg virker avvisende også, så jeg står litt uengasjert og holder rundt ham før jeg "får lov til å gå". Jeg kan dessuten styre meg for å bli tatt på puppene. Det har jeg sagt mange ganger, men det når ikke fram i det hele tatt. Etter så mange år har jeg jo innsett at han ikke kommer til å forandre seg.

Det var godt å høre at jeg ikke er alene!! :-)

"Han blir sur hvis jeg virker avvisende også, så jeg står litt uengasjert og holder rundt ham før jeg får lov til å gå"

Kjenner meg igjen her. Sånn var det med meg og eksen også.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...