Juanita1365381007 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 12 mai hadde jeg en komplett spontanabort i 10. uke. Neste mens kom 23 juni: den virket normal, om enn litt kortere enn vanlig. Jeg har vanligvis en syklus på rundt 35 dager, hvilket vil si at jeg skulle ha fått mensen nå. Det har imidlertid ikke skjedd. I stedet kommer bare små mengder brun utflod og pittelitt frisk blod av og til. Dette har pågått i ca 4 dager. Jeg har ikke vært premenstruell eller hatt de karakteristiske menssmertene. Litt annerledes stikking i magen har jeg hatt av og til. Nå er jeg bekymret for om noe ikke er som det skal. (Dette har ikke skjedd med meg før.) Jeg er nok ikke gravid, har testet negativt to ganger. Eggstokkene mine skal dessuten være normale, i følge legen som utførte ultralyd i forbindelse med aborten. Blir svært takknemlig på svar som kan gjøre meg litt klokere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240542-rar-mens-etter-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.