Gjest Mustaffa Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Jeg er en gutt på tjue år som har et stort problem. Penis er bare 13 cm i erigrert tilstand, og i slapp tilstand ca 5-6 cm. Dette er et veldig vanskelig problem for meg. Det er utroli flaut å dusje offentlig, og jeg prøver derfor å unngå det. Jeg tør rett og slett ikke å dusje sammen med andre. Selvfølelsen er på et bunnivå, og intim kontakt med jenter tør jeg ikke engang tenke på. Det har skjedd en gang, og da fikk jeg høre av noen kompiser at hun hadde fortalt mange hvor liten penis jeg har. Det såret! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvor mye koster eventuelt en operasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Jeg tror du skal være meget forsiktig med å gå i gang med operasjon for å forlenge penis. Man skal ikke se bort fra komplikasjoner. Dessuten er det ikke sikkert at du kan få penis forlenget. 13 cm. er bra, ikke noe å klage over. Jeg tviler på om det er noen her i landet som foretar slike penisforlengende operasjoner. Prisen kjenner jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pumpboy Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Prøv penis pumpe,en som kaller seg for "giganten" her har fått forlenget penisen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
antistress Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 I danmark får man utført slike operasjoner.. Men foreløpig så er det ikke å foretrekke, ettersom penis kan bli litt lealøs ved roten og man kan miste evnen til å få erigert penis. Selv med en "liten" en så kan du uten problemer bringe en kvinne til "høydene"... Dette gjør du ved å gi henne en orgasme oralt, før du setter igang med et samleie (hun kommer raskere andre gang enn første). Deretter når du har samleie, så sørg for å hele tiden å berøre hennes klitoris med underlivet ditt. Det betyr mer jobb, og det er slitsomt. Bruk sirkelbevegelser med hoftene. Det trengs litt trening, men du får det nok til etterhvert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sara, 23 Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Den er ikke for liten! Du har bare møtt en feil jente, ikke la henne ødelegge for deg! Jeg leste en gang om en som hadde samme problem som deg, og jenta hans ville at han skulle forstørre den. Svaret han fikk var at penisforstørrende operasjon ikke var å anbefale, blant annet fordi det man gjør er å trekke penis lenger ut slik at den delen av den som er "innenfor" kroppen kommer ut. Men dette fører til at håret rundt penis følger med utover slik at det ser ut som penisen har skjørt! Ikke gjør noe sånt. Derimot kan heller jenta bruke bekkenmuskulaturen og stramme skjeden rundt penis, for skjeden er mye mer fleksibel enn penis. Det du må gjøre, Mustaffa, er å finne en jente som forstår at hun også må bidra for at sexlivet skal bli bra. Det er alt for mange jenter som venter at gutta skal "gjøre jobben". Siden jeg er jente kan jeg bekrefte at det ER lett å stramme skjedemuskulaturen slik at den passer perfekt sammen med penis, uansett størrelse. Penisen til gutten min er 15 cm i erigrert tilstand, og et synes jeg er mer enn nok. Jeg synes overhodet ikke den ser liten ut, men helt normal. Da kan ikke din være liten heller, når den bare er to cm kortere. Faktisk synes jeg penisen til min kjære noen ganger er for lang, noen ganger "bunner" han meg nemlig, og det gjør faktisk vondt. Jeg har også hatt sex med gutter som har for stor penis, og det er mer vondt enn godt. Det ser kanskje bra ut, men fungerer ikke fullt så bra til det viktigste. Så prøv å vær fornøyd med det du har hvis den fungerer. Du har da en penis, og det er det som gjør deg til mann, er det ikke? Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, og det krever nok litt tid å godta. Men en god start er å finne en jente du kan stole på og som du kjenner ganske godt før du har sex. Da blir det helt sikkert bra, kanskje ikke første gangen, men det pleier det jo aldri å bli, spør du meg. Det går jo an å slå av lyset de første gangene, så føler man ikke at man er til utstilling, for da kan jo penis fort bli liten, ikke sant? Av egen erfaring kan jeg jo si at jeg har ganske små pupper og at jeg hadde komplekser for dette før. Men jeg har så mange andre positive sider, og må bare innse at helt perfekt er jeg nok ikke, men det er jo ingen andre heller. Det viktigste er jo at jeg har pupper, for det er jo det som gjør meg til kvinne. Kjæresten min er kjempefornøyd og ville ikke hatt en med større pupper, for da er det jo ikke meg lenger, og det er jo meg han vil ha, ikke sant? Og nå tenker jeg aldri mer på at jeg så gjerne skulle hatt større pupper, det er helt sant! Og forhåpentligvis vil det gå sånn med deg og, bare du godtar deg selv sånn som du er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilecat Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Som jeg pleier å si til gutta i dusjen på skolen som skryter av antall samleier og at de har over 20 cm pikk... "Det spiller ingen rolle hvor svær den er hvis du ikke kan bruke den!" I mange tilfeller vil du nok klare å tilfredsstille en kvinne bedre enn en mann med 20 cm. Kvinnens skjede har også forskjellig lengde vet du, og mange jenter får vondt av for stort utstyr. Veldig individuelt.... Men denna jenta du forteller om, fortjente ikke det du ville gi henne, ettersom hun sier sånt. Andre jenter vil garantert sette pris på den. Som sagt: Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker den! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pelle Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, Ikke plag deg selv med tanker om dette, når alt kommer til alt er ikke dette det viktigste. Penisen din har allerede gjort deg en stor tjeneste! Jenter som dette er ikke noe å ha på. Bedre at de avslører seg før enn senere. Mulig at snabelen din ikke er helt utvokst, mener å huske at min fortsatte å vokse litt etter 20. Forsøkt å barbere den innerst ved roten? Det kan ofte få den til å se litt lengere ut. Synsbedrag, men verden vil jo bedras. Ellers så er det nok vel så store forskjeller hos oss gutta som hos damene. Noen er små og korte andre er store og dype. Felles er at nervene sitter lengst ut mot åpningen. Ikke morsomt når man "bunner" og gjør damen vondt heller. Var sammen med ei jente hvor dette faktisk var et stort problem. Min erfaring er at små jenter ofte kan være små "der" også. Når det gjelder operasjon er dette sterkt å fraråde sies det. Det var mange artikler i helvetes ViMenn om dette. Veldig masse fokusering på dette der. Legen holdt til i Kjøbenhavn og prisen var vel så vidt jeg husker 30000 - 40000 kroner. Legen heter Ege (for en hukommelse) fikk visst problemer av noe slag tror jeg og er ikke sikker på om han fremdeles holder på. Man måtte også gå med et slags strekk apparat i 3-6 måneder. For ett styr! Dessuten har visst endel fått problemer..... Så du får heller si: Hvorfor i H skal jeg bruke 30000 kroner bare for at damene ikke gidder å trene musa! De færreste damene er ikke så særlig opptatt av dette, tror du var veldig uheldig med den du traff. Dritt jenter (og gutter) finnes over alt. Damen du skal ha ser ette rhelt andre kvaliteter. De vil så klart imponeres men det kan du gjøre bedre med stearinlys, rolig musikk, oljemassasje osv osv. Tror dette betyr mye mer i lengden enn 3 cm ekstra! Finn en linjal og se hvor lite 3 cm egentlig er. Lykke til med jakten på den rette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridamari Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Veldig mange bra svar her, men jeg vil bare si at den beste sexen jeg har hatt har vært med de med en penis som er litt under gjennomsnittet. Men tross dette, så hadde de komplekser,hvertfall i starten...veldig synd. En av dem sa til meg: det at han hadde liten penis, gjorde at han ville bli spesialist på alt det andre.Aldri har noen flyttet så mange grenser hos meg som han. Dette er faktisk mitt hovedintrykk, at menn med små pikker er totalt sett mye bedre i senga....Husk på det, Mustaffa, at sex er mer enn å knulle, og omkretsen og en fast ereksjon er mye viktigere enn lengden. Så hvis din er rundt 10-11 i omkrets kan du med den rette vinkelen på inntrengningen tilfredstille en hvilken som helst kvinne, for som en tidligere sa så ligger det meste av følelsen langt fremme i vagina . Gled deg over kjønnet ditt og husk at å knulle gjør man kanskje bare 30% av tiden man tilbringer med og elske med hverandre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pus24 Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Jeg er helt enig med et par lenger nede her... jenta kan gjøre like mye som gutten for at sexen skal bli bra, så lengden på penis er da ikke noe problem i seg selv. Jeg har prøvd både korte og lange, og foretrekker de korte, fordi de "passer" til meg mye bedre (lange gjør rett og slett vondt, og sex blir ikke mye morsomt da). Ikke la én opplevelse ødelegge for deg, for det er mange jenter der ute som ikke ville bli det minste skuffet. Joda, det finnes jenter som blir det også, men de er kanskje store og dype, og trenger dermed noe annet for å bli tilfredsstilt. Mye av bildet om at peniser skal være lange er skapt kunstig, tror nå jeg ihvertfall. Og en operasjon er ikke verdt det, det er jeg overbevist om... det ville kanskje gjøre noe med selvtilliten din, men for jenta spiller det liten rolle. Jobb heller med selvtilliten din på en annen måte, og bruk pengene på noe annet. En gutt med selvtillit og som vet hvordan han skal behandle en kvinne er mye mer tiltrekkende enn en som tror han kan fikse det meste fordi pikken er stor, det tar dem bare en stund å innse det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann nok! Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Synd å høre at dette plager deg, Mustaffa, selv om dette ikke uvanlig når man er ung. Selv er nå voksen man på 40 år. Min penis er maks 5-6 cm i slapp tilstand. I fellesdusjer o,l er den kanskje ennå mindre. Jeg ser at de fleste andre gutter/menn har større slappe peniser enn meg. De fleste kankje 10-14 cm ? Da jeg var yngre, tenåring, palget nok dette meg litt. Samtidig visste jeg at i stiv tilstand var forskjellen mindre. Da er rmin nå kanskje 15 cm, Mens de andre kanskje er 16-17-18 cm. Ikke mange er lengre enn det. Så forskjellen er ikke så stor i de situasjoner hvor det gjelder. Dette ble jeg mer bevisst etter hvert. Som spøk kan du jo si til de andre gutta i garderoben at du ikke akkurat tenner på en garderobe eller dusj med andre gutter, og at du er tvilende til gutter som har utstyret på topp akkurat der! Etter hvert som jeg ble over 20 og fikk flere erfaringer skjønte jeg at dette ikke er viktig i det hele tatt. De andre gutta bryr seg ikke, og ikke de ordentlige jentene heller. Ellers stemmer det de andre her forteller. Det viktsigste er deg og din personlighet og hvordan du bruker det utstyret du har og hvordan du tar vare på jenta i forholdet og i samleiet. Ikke mange jenter er opptatt av lengde. Det er faktisk viktigere med litt tykkelse. Nå vet jeg ikke om akkurat det er noe trøst for deg. Men jeg kan jo fortelle at om tykkelsen faktisk øker noe mens du er voksen. Etter min mening er penisforstørrelse o.l helt feil vei å gå. Du vil uansett få bedre seksuelle erfaringer i et ordentlig forhold enn i ONS. Jeg håper at det de andre har svart her og det jeg har skrevet gir deg mer bakgrunnsstoff slik at du selv bedre kan vurdere saken på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornøyd Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Den er ikke for liten! Du har bare møtt en feil jente, ikke la henne ødelegge for deg! Jeg leste en gang om en som hadde samme problem som deg, og jenta hans ville at han skulle forstørre den. Svaret han fikk var at penisforstørrende operasjon ikke var å anbefale, blant annet fordi det man gjør er å trekke penis lenger ut slik at den delen av den som er "innenfor" kroppen kommer ut. Men dette fører til at håret rundt penis følger med utover slik at det ser ut som penisen har skjørt! Ikke gjør noe sånt. Derimot kan heller jenta bruke bekkenmuskulaturen og stramme skjeden rundt penis, for skjeden er mye mer fleksibel enn penis. Det du må gjøre, Mustaffa, er å finne en jente som forstår at hun også må bidra for at sexlivet skal bli bra. Det er alt for mange jenter som venter at gutta skal "gjøre jobben". Siden jeg er jente kan jeg bekrefte at det ER lett å stramme skjedemuskulaturen slik at den passer perfekt sammen med penis, uansett størrelse. Penisen til gutten min er 15 cm i erigrert tilstand, og et synes jeg er mer enn nok. Jeg synes overhodet ikke den ser liten ut, men helt normal. Da kan ikke din være liten heller, når den bare er to cm kortere. Faktisk synes jeg penisen til min kjære noen ganger er for lang, noen ganger "bunner" han meg nemlig, og det gjør faktisk vondt. Jeg har også hatt sex med gutter som har for stor penis, og det er mer vondt enn godt. Det ser kanskje bra ut, men fungerer ikke fullt så bra til det viktigste. Så prøv å vær fornøyd med det du har hvis den fungerer. Du har da en penis, og det er det som gjør deg til mann, er det ikke? Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, og det krever nok litt tid å godta. Men en god start er å finne en jente du kan stole på og som du kjenner ganske godt før du har sex. Da blir det helt sikkert bra, kanskje ikke første gangen, men det pleier det jo aldri å bli, spør du meg. Det går jo an å slå av lyset de første gangene, så føler man ikke at man er til utstilling, for da kan jo penis fort bli liten, ikke sant? Av egen erfaring kan jeg jo si at jeg har ganske små pupper og at jeg hadde komplekser for dette før. Men jeg har så mange andre positive sider, og må bare innse at helt perfekt er jeg nok ikke, men det er jo ingen andre heller. Det viktigste er jo at jeg har pupper, for det er jo det som gjør meg til kvinne. Kjæresten min er kjempefornøyd og ville ikke hatt en med større pupper, for da er det jo ikke meg lenger, og det er jo meg han vil ha, ikke sant? Og nå tenker jeg aldri mer på at jeg så gjerne skulle hatt større pupper, det er helt sant! Og forhåpentligvis vil det gå sånn med deg og, bare du godtar deg selv sånn som du er. Veldig bra innlegg! Blir i godt humør av å lese innlegg som faktisk gir meg noe, selv om det kanskje ikke nødvendigvis (!) gjelder meg. En særdeles positiv motvekt til andre heller useriøse innlegg. Fortsett slik! (Mange fine svar i hele denne tråden forresten...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunners Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Som jeg pleier å si til gutta i dusjen på skolen som skryter av antall samleier og at de har over 20 cm pikk... "Det spiller ingen rolle hvor svær den er hvis du ikke kan bruke den!" I mange tilfeller vil du nok klare å tilfredsstille en kvinne bedre enn en mann med 20 cm. Kvinnens skjede har også forskjellig lengde vet du, og mange jenter får vondt av for stort utstyr. Veldig individuelt.... Men denna jenta du forteller om, fortjente ikke det du ville gi henne, ettersom hun sier sånt. Andre jenter vil garantert sette pris på den. Som sagt: Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan du bruker den! Jeg tror dine 13 cm holder i massevis, Mustaffa. Fordi: Samma hvor kåt og klar dama di er, så tror jeg neppe hun blir så mye mer enn 11-12 cm "dyp", det er iallfall min erfaring. Ingen jenter kan iallfall romme en penis på 20, det er iallfall sikkert. Lykke til med dine 13 :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sara Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Veldig bra innlegg! Blir i godt humør av å lese innlegg som faktisk gir meg noe, selv om det kanskje ikke nødvendigvis (!) gjelder meg. En særdeles positiv motvekt til andre heller useriøse innlegg. Fortsett slik! (Mange fine svar i hele denne tråden forresten...) Helt enig! Angående godt humør, altså! Ante ikke at det var såpass mange som gidder å bruke tid på å "hjelpe" andre. Vanligvis "kaster jeg ikke bort" tida mi på den måten, men når man på en så enkel måte kan gi noen i en vanskelig situasjon råd, så... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Jeg tror du skal være meget forsiktig med å gå i gang med operasjon for å forlenge penis. Man skal ikke se bort fra komplikasjoner. Dessuten er det ikke sikkert at du kan få penis forlenget. 13 cm. er bra, ikke noe å klage over. Jeg tviler på om det er noen her i landet som foretar slike penisforlengende operasjoner. Prisen kjenner jeg ikke. Hvorfor skal alltid gutter være redde for om de er for små nedentil?? Kanskje burde jenter som synes en NORMAL penis er for liten ta en titt i skrittet sitt og se om de er for svære. Der er alltid to sider av en sak og det er ofte den som hyler som er det svake ledd!!! Du burde kanskje gå rundt og si at hun dama du lå med var så svær at du følte du spillte i oslo spektrum alene med klarinetten din! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-101284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttpåsytten Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 vær stolt over den du har. 13 cm. høres da ikke så lite ut for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-109773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttpåsytten Skrevet 8. mai 2001 Del Skrevet 8. mai 2001 vær stolt over den du har. 13 cm. høres da ikke så lite ut for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24060-liten-penis/#findComment-109774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.