joh Skrevet 4. april 2001 Skrevet 4. april 2001 Jeg bruker p-piller, 17. mars fikk jeg mensen mens jeg fremdeles hadde 1 uke igjen av brettet. Dette skjedde samtidig med at jeg var veldig kvalm og dårlig. Dette fortsatte den 18. da jeg også måtte kaste opp.Blødningen fortsatte derfor stoppet jeg med p-pillen i 1 uke. Ble bedre og begynte igjen med nytt brett den 26. mars. Nå har jeg fått veldig ømme bryster (vondt når jeg sover på magen) og har litt "trykk" i magen, er også litt småkvalm, men ikke slik at jeg føler trang til å kaste opp. Kan jeg være gravid? 0 Siter
Gjest (Anonymous) Skrevet 4. april 2001 Skrevet 4. april 2001 Hvis du har kastet opp kan sikkerheten ved bruk av p-piller nedsettes. Lurer du på om du er gravid - KJØP EN GRAVIDITETSTEST!!!! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 7. april 2001 Skrevet 7. april 2001 Jeg kan ikke tenke meg at du kan være gravid, men sjekk med en test. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.