Gå til innhold

er dette sant?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Er det slik at gutter får sædutløsning i ny og ne når de selv ikke ønsker det? Og da tenker jeg ikke på 14 åringer, men på menn i 20 årene. En kompis av meg sa at det skjer av og til, men at det er ganske tabu. Stemmer dette?

Gjest Audiens
Skrevet

Vet ikke. Kan bare si at det aldri har hendt meg, og at jeg ikke har hørt om det i voksen alder.

Gjest Be my valentine
Skrevet

Jo - det skjer ofte i ungdommen. Våkner opp om natten av at man spruter. Og så må man skifte sengesett og prøve å forklare for mor at man plutselig bare fikk lyst til å skifte det....

Det har skjedd meg to ganger som jeg husker i farten etter at jeg ble voksen - og gift.... Begge ganger våknet jeg på tampen av en intens erotisk drøm og jeg hold på å komme. Begge ganger sprutet jeg, men klarte å knipe forhuden sammen for å unngå søl....

Skrevet

Dette kalles sæduttømming hvis jeg ikke husker feil. Ikke noe unaturlig. Har bare skjedd meg en gang, men så har jeg alltid vært ganske hardtrunkende. Ikke noe å tømme ut, ingen uttømming.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Opplevde det stadig vekk som tenåring.

Har aldri opplevd det i voksen alder.

Skrevet

Opplevde det stadig vekk som tenåring.

Har aldri opplevd det i voksen alder.

Med andre ord så runker du mere nå enn da...:-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med andre ord så runker du mere nå enn da...:-D

Nja, jeg tror ikke det. Men jeg aner ikke hvorfor det der slutter å skje.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Aldri skjedd med meg.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Aldri skjedd med meg.

Har hørt at det er helt normalt dog.

Og husker jeg var engstelig for dette som ung, men det skjedde aldri no.

Skrevet

I tenårene er det vel ganske vanlig, utvilsomt p.g.a løpske hormoner etc. I voksen alder kan det fortsatt skje, men mer av dypen "våte drømmer" som neppe skjer så ofte.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...