Dory Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Tenkte å lage salat i dette fine været i dag:) Har sett noe reklame for noen nøtter som skulle være god i salat. Men nå husker jeg ikke hva det var... Er pasta godt i salat, eller synes dere det blir for mye? Tenkte ellers å ha: Salat, ruccoloasalat, mais, papirika, sukkererter (nam nam!), tomat. Og skine eller kalkun(hermetisk). (Ev grillet kylling) Og ev pasta, Men kanskje det blir litt for mye? ha en flott sommerdag:o) 0 Siter
cecily Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Salat uten pasta syns jeg bare passer til å ha ved siden av middagen. Salat for å spise salat må ha pasta. Synes 0 Siter
Ulrikke Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Mitt motto når det gjelder salat, er nesten "jo mer jo bedre" Bruker det du nevnte, pasta er kjempegodt i salat! Spiser ofte pastasalat om sommeren vi, med baguetter eller hvitløksbaguetter til! Du kan jo tenke på om du vil ha blomkål eller brokkoli i, vi bruker ananas også, og agurk. Skinke eller kylling er kjempefint, enten det er boks, ferdiggrillet kylling eller du steker noen kyllingfileter og skjærer opp og putter oppi. Nøttene du tenker på er nok pinjekjerner! Ristede pinjekjerner er knallgodt i salat! *sulten* 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Salat uten pasta syns jeg bare passer til å ha ved siden av middagen. Salat for å spise salat må ha pasta. Synes Takk for tips, da blir det pasta:) Jeg er veeeldig glad i pasta, så dette tror jeg blir digg:) Med hvitløsbaguetter ved siden av...*Sluuurp* 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Mitt motto når det gjelder salat, er nesten "jo mer jo bedre" Bruker det du nevnte, pasta er kjempegodt i salat! Spiser ofte pastasalat om sommeren vi, med baguetter eller hvitløksbaguetter til! Du kan jo tenke på om du vil ha blomkål eller brokkoli i, vi bruker ananas også, og agurk. Skinke eller kylling er kjempefint, enten det er boks, ferdiggrillet kylling eller du steker noen kyllingfileter og skjærer opp og putter oppi. Nøttene du tenker på er nok pinjekjerner! Ristede pinjekjerner er knallgodt i salat! *sulten* Pinjekjener var det ja! Takk! Hmmmm, ja og agurk ja!Det hadde jeg glemt. Blomkål hørtes også kjempegodt ut...Det har jeg ikke prøvd før. *også sulten* Gleder meg til middag nå 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Pasta er veldig godt i salat! Og jeg er glad i ost også, enten fetaost (fx sånn på glass med olje), eller vanlig gulost i terninger. Og cherrytomater (eller andre smaksrike) fremfor vanlige tomater. Agurk er også godt synes jeg. Men nøtter i salat bruker jeg ikke å ha. Helt sikkert greit, tror kanskje valnøtter er det jeg har sett i oppskrifter tidligere. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg liker veldig godt pasta i! Nøtter vet jeg ikke noe om, da jeg ikke liker det noe særlig. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Hva med soltørket tomat, og oliven? Det er også godt! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Pasta er veldig godt i salat! Og jeg er glad i ost også, enten fetaost (fx sånn på glass med olje), eller vanlig gulost i terninger. Og cherrytomater (eller andre smaksrike) fremfor vanlige tomater. Agurk er også godt synes jeg. Men nøtter i salat bruker jeg ikke å ha. Helt sikkert greit, tror kanskje valnøtter er det jeg har sett i oppskrifter tidligere. *Ber seg selv på salatspising hos Gemini* ;-) Akkurat slik jeg liker salaten. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Pasta er veldig godt i salat! Og jeg er glad i ost også, enten fetaost (fx sånn på glass med olje), eller vanlig gulost i terninger. Og cherrytomater (eller andre smaksrike) fremfor vanlige tomater. Agurk er også godt synes jeg. Men nøtter i salat bruker jeg ikke å ha. Helt sikkert greit, tror kanskje valnøtter er det jeg har sett i oppskrifter tidligere. Ost glemte jeg å nevne, ja!! Enten fetaost eller vanlig hvitost i terninger... *sikle* *luske ut av denne tråden før jeg tar helt av* 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Pasta er veldig godt i salat! Og jeg er glad i ost også, enten fetaost (fx sånn på glass med olje), eller vanlig gulost i terninger. Og cherrytomater (eller andre smaksrike) fremfor vanlige tomater. Agurk er også godt synes jeg. Men nøtter i salat bruker jeg ikke å ha. Helt sikkert greit, tror kanskje valnøtter er det jeg har sett i oppskrifter tidligere. Å ja! Fetaost hadde jeg glemt.. Takk for tips! Det må jeg ha i ja... Og Chrrytomater i stedet for vanlig.. Enig! Det hadde jeg også glemt. *Nam*! 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Jeg liker veldig godt pasta i! Nøtter vet jeg ikke noe om, da jeg ikke liker det noe særlig. Nå blir det pastasløyfer i *vente på middag* 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Hva med soltørket tomat, og oliven? Det er også godt! :-) Flott, tusen takk! Dette blir en meget bra salat tror jeg:) 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 *Ber seg selv på salatspising hos Gemini* ;-) Akkurat slik jeg liker salaten. Jeg blir med;) Og ostekaka til dessert. For den har jeg ikke laget meg ennå... *Glede seg til besøk* 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg bruker saltede Chasewnøtter... (husker ikke helt hvordan det skrives, men pytt). Det smaker iallefall nydelig. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg bruker saltede Chasewnøtter... (husker ikke helt hvordan det skrives, men pytt). Det smaker iallefall nydelig. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Litt pasta er ok. Men en skarp ost og svarte oliven er NAM. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg lager ofte av ruccolamix, med tomater, pinjekjerner, fetaost, bacon og avocado. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg blir med;) Og ostekaka til dessert. For den har jeg ikke laget meg ennå... *Glede seg til besøk* Skal vi dra med en gang? *vann i munnen* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg bruker saltede Chasewnøtter... (husker ikke helt hvordan det skrives, men pytt). Det smaker iallefall nydelig. Du har ikke ostepop i salaten, altså? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.