Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Middag nå? Vi har nettopp spist frokost vi.. ) *Fins* Skal ikke spise nå, men skulle ut å handle:) Hørtes deilig ut med så sen frokost.. Sommer og ferie er herlig! 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Litt pasta er ok. Men en skarp ost og svarte oliven er NAM. Er kjøpt inn:)) 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Neida, jeg skal nok rydde & vaske sjøl, så kan dere jo ta en tur i morgen i stedet? ;-) Jepp:) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Jeg får teste ut litt. Jeg er ikke noe flink med kniven, så når jeg skjærer opp selv er det ikke akkurat små kvadratiske biter som blir resultatet. Bruk saksa, det gjør jeg. Massevis som en dårlig skjærer kan få til med klipping. 0 Siter
Babette Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Vel ja, jeg skjønner jo det da *gjeiper* ;-) Men jeg får det ikke sprøstekt jeg. Og så når folk snakker om bacondryss, skjærer de opp bittesmå biter og steker mye da eller. Å, kom igjen, gi meg opplæring i baconverden! Stek baconet i stekovnen! Skikkelig varm ovn, opp mot 250 grader, legg baconskiver ut over på bakepapir på rist, sett midt i ovnen, stek ca. 10 minutter. Følg med, ta dem når de ser passe brune ut. Så kommer cluet: På bakepapiret har det nå samlet seg fett. Hell dette forsiktig av, så blir det så fint og sprøtt, så. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Bruk saksa, det gjør jeg. Massevis som en dårlig skjærer kan få til med klipping. Saks ja, det var lurt! Må gå til anskaffelse av en kjøkkensaks. Da blir nok sambo glad, for han blir som oftes kalt inn som hjelp når jeg finner frem kniven ;-) 0 Siter
Gjest skal Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ristede solsikkekjerner er også godt, rett fra pannen oppå salaten m oljedressing! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Stek baconet i stekovnen! Skikkelig varm ovn, opp mot 250 grader, legg baconskiver ut over på bakepapir på rist, sett midt i ovnen, stek ca. 10 minutter. Følg med, ta dem når de ser passe brune ut. Så kommer cluet: På bakepapiret har det nå samlet seg fett. Hell dette forsiktig av, så blir det så fint og sprøtt, så. Det skal prøves! 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Ristede solsikkekjerner er også godt, rett fra pannen oppå salaten m oljedressing! Tusen takk for tips! Hørtes godt ut:) Har kjøpt valnøtter, men noterer opp dette til senere:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Ikke til vanlig... Kun til helst spesielle anledninger... (Jeg liker i grunnen ikke ostepop noe særlig...) Hihi. Ostepop er nok for eksklusivt til å ha i salaten på en vanlig fredag, ja. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Saks ja, det var lurt! Må gå til anskaffelse av en kjøkkensaks. Da blir nok sambo glad, for han blir som oftes kalt inn som hjelp når jeg finner frem kniven ;-) jeg klipper pizza også jeg .) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Høres glimrende ut - det blir aldri for mye av slike ingredienser :-) "......................................." 0 Siter
Dory Skrevet 4. august 2006 Forfatter Skrevet 4. august 2006 Høres glimrende ut - det blir aldri for mye av slike ingredienser :-) "......................................." ) Driver å kokkelerer nå 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 jeg klipper pizza også jeg .) Er det ikke noe som heter pizzasaks? Mener svigermor hadde det en gang. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Er det ikke noe som heter pizzasaks? Mener svigermor hadde det en gang. jo, tror det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.