Gå til innhold

Kan en tidligabort være kjempevond?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest normalt det?

Ved så store smerter bør du kontakte lege synes jeg. For min del hadde jeg langt sterkere smerter de gangene jeg hadde blødninger uten at det endte i SA enn da jeg faktisk mistet. Den gangen var det faktisk mer som en vanlig mens omtrent.

Dette er noe som skjedde da jeg aborterte for over et år siden.

Jeg synes bare at aborten var så vond, og lurte på om det var normalt.

Om andre hadde tilsvarende abortopplevelse.

Sånn å forstå. Det varierer nok veldig etter det jeg har hørt, men sterke smerter kan jo være tegn på skumlere ting(f.eks sv.skap utenfor livmor) og da er det jo viktig å få legesjekk. For min del var det altså ikke sterke smerter da jeg hadde SA.

Gjest lurer bare på det

Var det provosert eller uprovosert abort??

Annonse

Prinsessemamma

SA i uke 12, men foster hadde vært død ca 4 uker. Begynte som mens verk, ble værre og værre og begynte å komme i tak som rier (det var vel rier..) og var veldig vonde. Klarte ikke snakke stå eller gå når de kom. Blødde veldig mye. Varte en hel dag slik, gav seg litt men blødde fremdeles mye og fikk feber og frøs, måtte på sykehus for utskrapning da ikke alt hadde kommet ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...