Gå til innhold

Vi har skrevet avtale....

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle den ikke være juridisk bindende? Selvsagt er den det!

Den står jo noe annet i loven. Man kan ikke overstyre den ved å skrive noe på et papir. Avtalen må i så fall tinglyses, eller man må lage en ordentlig ektepakt. En ektepakt er en juridisk holdbar versjon av slike avtaler.

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ostepop1365380989

12

• flisa

4

• DarkPink

4

• Angelica :o)

3

Jeg ville heller satt pris på at kjæresten min unnlot å være utro fordi han tenkte at han elsket meg og ikke ville miste meg, enn at han stoppet fordi han tenkte at han ville beholde lenestolen, toseteren og halve kjøkkenbordet.

Nemlig. :o) "Nei, faen, jeg kan ikke knulle denne dama for da mister jeg stolen som er så god å sitte i, best jeg holder fingra fra fatet"...

Jeg regner med at min kjære har såpass stor respekt for meg og elsker meg så høyt at det er grunnen til at han ikke flyr rundt og knuller andre.

Nemlig. :o) "Nei, faen, jeg kan ikke knulle denne dama for da mister jeg stolen som er så god å sitte i, best jeg holder fingra fra fatet"...

Jeg regner med at min kjære har såpass stor respekt for meg og elsker meg så høyt at det er grunnen til at han ikke flyr rundt og knuller andre.

Ikke sant? =)

Jeg ville heller satt pris på at kjæresten min unnlot å være utro fordi han tenkte at han elsket meg og ikke ville miste meg, enn at han stoppet fordi han tenkte at han ville beholde lenestolen, toseteren og halve kjøkkenbordet.

Et VELDIG viktig poeng ja.

Avtaler blir vel kun skrevet dersom en av partene "drar med seg" virkelige verdier som en gård, en bedrift o.l.

Annonse

Gjest sandex

Nei absolutt ikke.

Vi er begge totalt imot utroskap, og dersom en av oss skulle være så dumme så skal vi få svi skikkelig også !

Ser flere her inne lever med utroskap, og for meg (oss) er det helt utenkelig.

Eller er du en 12-åring som kødder?!?! Håper det:)

Det er vi helt enige i, og denne avtalen er vel neppe juridisk bindende heller.

På den annen side kunne jeg ønsket meg en slik. Eks'en min innledet et nytt forhold da vi ventet yngstebarnet, og stakk av med godt over halve potten.

Det er vi helt enige i, og denne avtalen er vel neppe juridisk bindende heller.

På den annen side kunne jeg ønsket meg en slik. Eks'en min innledet et nytt forhold da vi ventet yngstebarnet, og stakk av med godt over halve potten.

Neh, du ønsker ikke en sånn avtale. Da ønsker du bare at han mister ereksjonen for resten av livet, og at hun nye får verkebyller over hele kroppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...