Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satte inn (kobber)spiral for 9 dager siden, helt på slutten av menstruasjonen. Det gikk helt fint, men nesten med en gang så fikk jeg litt "slimete" utflod, litt blodblandet til å begynne med.

Og det har jeg fortsatt, dog helt klar/hvit. Er det "naturlig"? Utfloden er mer "slimete" enn vanlig. Det ligner IKKE på sopp.

Det er MANGE uker siden jeg hadde ubeskyttet sex, og det var med en som kommer fra et forhold som har vært stabilt i mange år. Så det er uhyre liten sjanse for at jeg har blitt smittet av ham med noe. Dessuten skjedde dette plutselig ifbm spiralen.

I dag har jeg en sånn "ubehagsfølelse"... Men almenntilstanden er fin, ingen feber eller noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240686-utflod-etter-innsetting-av-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snacky1365380698

Helt normalt det du beskriver. Husk at det tar noen uker (evt lengre) før kroppen får vendt seg til spiralen. Utflod og mellomblødninger er normalt i starten. Det som derimot _ikke_ er normalt, og det du skal være obs på er ubehag og feber. Har du det er det tegn på en mulig infeksjon. Men ingenting og frykte, det skjer svært sjelder. Er jo ikke spiralen i seg selv som gir infeksjon hvis den var ren når den ble satt inn (og dagens gynegologer steriliserer den jo alltid), men evt infeksjoner som var der tidl. Det blir man uansett sjekket for før spiralen settes inn.

Bare ta tiden til hjelp, så stabiliserer kroppen seg av seg selv etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...