Gå til innhold

Tillater dere å kysse andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• ostepop1365380989

5

• flisa

4

• mil1365380270

2

Gjest nei@nei

Nei!

Hvorfor skal en gå å kysse andre?

Kyss kan en gjøre med sin egen kjære!

Hadde jeg sett min egen mann stå å kysse andre,-så hadde jeg sendt han på dør!

Hvis jeg hadde ønsket å kysse andre,så hadde jeg i utgangspunktet ikke hatt det bra med min kjære.

Annonse

Gjest Riverstone

Det har aldri vært diskusjonstema hos oss, men hvorfor skulle vi gå rundt å kysse andre?

Jeg hadde ikke blitt glad, men hadde heller ikke pakket bagen og forlatt...

Jeg tenkte hvis det bare skjedde, ikke det at det skulle være en fast vane.

Jeg tenkte hvis det bare skjedde, ikke det at det skulle være en fast vane.

Hvis det skjedde? Et tungekyss er jo ikke noe som bare "skjer". Det forutsetter jo aktiv deltakelse fra begge parter. Og er man i et fast forhold er ikke det en aktivitet man har noen grunn til å bedrive med andre enn partneren spør du meg.

Nei men det kan jo skje selv den beste, uten at det er en vane.

Men ikke når man kommer oppi åra selvfølgelig, men når du er yngre, 20+ + +

Om du snakker om et engangstilfelle der det er snakk om å tilgi ("det kan skje den beste") så er det noe helt annet enn å tillate den andre å kysse på fest.... sånn generelt.

Så hva er det egentlig snakk om?

Nei!

Hvis jeg hadde ønsket å kysse andre,så hadde jeg i utgangspunktet ikke hatt det bra med min kjære.

Så enktelt trenger det vel ikke å være.

Jeg er selv svært forelsket i kjæresten, men hvis jeg var på konferanse langt hjemmefra, danset tett med en deilig og nydusjet mann med maskulin duft fra etterbarberingsvann, og musikken spilte "Everybody hurts" - da er det ikke godt å si hva som kunne skje.

Det er godt å kjenne en god kropp.

Men bare på dansegulvet, altså. Ikke bli med på rommet.

Annonse

ostepop1365380989

Hvis det skjedde? Et tungekyss er jo ikke noe som bare "skjer". Det forutsetter jo aktiv deltakelse fra begge parter. Og er man i et fast forhold er ikke det en aktivitet man har noen grunn til å bedrive med andre enn partneren spør du meg.

Enig...

Men dersom det skjedde en gang, hadde jeg neppe flyttet kun på bakgrunn av det....

Jeg er selv svært forelsket i kjæresten, men hvis jeg var på konferanse langt hjemmefra, danset tett med en deilig og nydusjet mann med maskulin duft fra etterbarberingsvann, og musikken spilte "Everybody hurts" - da er det ikke godt å si hva som kunne skje.

Og mannen din ville synes det var helt greit?

Gjest oppogfram

Hvor er så respekten for han du har hjemme da?

Et kyss på kinnet er noe jeg gir mange mannlige venner, men ikke noe mer enn det. Hadde selvfølgelig ikke brydd meg om han hadde gitt sine kvinnelige venner et kyss på kinnet heller.

Men hadde han begynt å kline med noen andre så hadde han fått så øra flagra ja - det er da forsyne meg forbeholdt oss to!

Gjest Riverstone

Nei!

Litt morsomt å høre, for jeg har sett mange slike prakteksemplarer til menn (tror kona!) som har niklina med andre når kona har vært ute av syne. 99% av alle menn gjør det om de får sjangsen på ei fin dame, samme hva de sier til kona. Og det er ofte de mennene du minst skulle tro det om.

Jeg har hørt de samme mennene moralisere om utroskap og klining i edru tilstand, like fult har de samme mennene personlighetsforandring med alkohol innabords og kona utabords. ;p

Og konene deres er de som sladrer og moraliserer over utroskap og tror mannen sin er klin trofast.

Det er mye man ikke vet, og godt er det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...