Gå til innhold

Tillater dere å kysse andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Riverstone

Så enktelt trenger det vel ikke å være.

Jeg er selv svært forelsket i kjæresten, men hvis jeg var på konferanse langt hjemmefra, danset tett med en deilig og nydusjet mann med maskulin duft fra etterbarberingsvann, og musikken spilte "Everybody hurts" - da er det ikke godt å si hva som kunne skje.

Det er godt å kjenne en god kropp.

Men bare på dansegulvet, altså. Ikke bli med på rommet.

Helt enig med Babette.

Alle kan da falle for fristelsen om tid, sted og stemning er den rette.

Litt kyssing er bare sunt.

Men jeg tror ikke det er lurt å fortelle h*n det, spørs hvilken type ektemaken er.

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• ostepop1365380989

5

• flisa

4

• mil1365380270

2

Gjest oppogfram

Helt enig med Babette.

Men jeg tror ikke det er lurt å fortelle h*n det, spørs hvilken type ektemaken er.

Tror ikke du er helt moden for noe trygt forhold...

Helt enig med Babette.

Hva skjedde med

"Nei men det kan jo skje selv den beste, uten at det er en vane. Men ikke når man kommer oppi åra selvfølgelig, men når du er yngre, 20+ + + "

Du er ikke helt enig med deg selv, ser det ut som.....

Gjest oppogfram

Greit og greit. Han ville ikke laget noe styr. Men jeg hadde ikke fortalt det. Vi må jo forutsette i dette scenarioet at han ikke var med, og ingen sladrekjerringer var i nærheten.

Syns synd på gubben din!

Enn å ha sånn liten respekt for sin kjære...

Annonse

Helt enig med Babette.

Nei, jeg ville ikke fortalt det, men det hadde ikke vært noen krise om jeg gjorde det.

Han hadde tatt det greit. Og saken hadde vært den samme om det var omvendt. Jeg ville ha blitt litt sjalu og ikke likt det, men ikke laget scener eller smelt med dører eller felt tårer.

For jeg vet jo at sånt kan skje, og at det skjer i de beste familier.

Gjest Riverstone

Syns synd på gubben din!

Jeg tor kvinner som ikke ser så bra ut ville ta det tyngre om mannen kysset en annen kvinne. Er du attraktiv selv og har draget, tar du det heller ikke så tungt at det skjer en kysseglipp. :o)

Gjest oppogfram

Da forutsetter du jo at han ville sett på det som utroskap. Men det gjør han ikke. Ikke tillegg han meninger han ikke har.

Du syns det er greit å drive på sånn når det ikke er noen andre sladrekjerringer i nærheten...

Bare det sier endel om manglende respekt for mannen din.

Kanskje det en dag står ei sladrekjerring/mann i nærheten...

Håper det,-for mannen din sin del!

ostepop1365380989

Syns synd på gubben din!

Hun sier jo ikke at dette er noe hun gjør til daglig, men hun sier "HVIS jeg var på konferanse langt hjemmefra, danset tett med en deilig og nydusjet mann med maskulin duft fra etterbarberingsvann, og musikken spilte "Everybody hurts" - da er det ikke godt å si hva som kunne skje." Legg merke til HVIS...

Det kan jo skje den beste selv om det ikke burde det...

Det er ikke oppsigelsesgrunn, men klart motparten blir såret dersom man gjør det...

ostepop1365380989

Du syns det er greit å drive på sånn når det ikke er noen andre sladrekjerringer i nærheten...

Bare det sier endel om manglende respekt for mannen din.

Kanskje det en dag står ei sladrekjerring/mann i nærheten...

Håper det,-for mannen din sin del!

Ingen sier at det er greit, men at det KAN skje...!

Annonse

Gjest oppogfram

Jeg tor kvinner som ikke ser så bra ut ville ta det tyngre om mannen kysset en annen kvinne. Er du attraktiv selv og har draget, tar du det heller ikke så tungt at det skjer en kysseglipp. :o)

Jeg selv er både pen og slank...men det er på innsida vettet sitter!

Gjest Riverstone

Hva skjedde med

"Nei men det kan jo skje selv den beste, uten at det er en vane. Men ikke når man kommer oppi åra selvfølgelig, men når du er yngre, 20+ + + "

Du er ikke helt enig med deg selv, ser det ut som.....

Den står ved lag! ;)

Jeg synes det er bare tull å reagere på kyssing (uansett alder), men innrømmer at det sannsynligvis skjer mest i 20-åra. Ikke alt jeg vet, men tror Babette er ganske ung. Er du ikke det Babette?

Litt morsomt å høre, for jeg har sett mange slike prakteksemplarer til menn (tror kona!) som har niklina med andre når kona har vært ute av syne. 99% av alle menn gjør det om de får sjangsen på ei fin dame, samme hva de sier til kona. Og det er ofte de mennene du minst skulle tro det om.

Jeg har hørt de samme mennene moralisere om utroskap og klining i edru tilstand, like fult har de samme mennene personlighetsforandring med alkohol innabords og kona utabords. ;p

Og konene deres er de som sladrer og moraliserer over utroskap og tror mannen sin er klin trofast.

Det er mye man ikke vet, og godt er det!

Det er sant. Av de jeg kjenner, er det kun en mann som aldri har rota med andre.

"Jeg tor kvinner som ikke ser så bra ut ville ta det tyngre om mannen kysset en annen kvinne. Er du attraktiv selv og har draget, tar du det heller ikke så tungt at det skjer en kysseglipp."

Oi oi, her hagler det gullkommentarer!

Har du bestemt deg for hva du egentlig spør om og hva du selv mener om alt dette? Eller er det bare litt for gøy å fabrikere innlegg? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...