Gå til innhold

Tillater dere å kysse andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• ostepop1365380989

5

• flisa

4

• mil1365380270

2

Nei hjelpe meg, da hadde han ligget utrolig dårlig an altså!

Ville selvsagt aldri gjort noe sånt selv heller. Det er jo mannen min jeg er glad i, hvorfor risikere noe over et kyss som ikke betyr noe uansett? Sånt skjønner jeg bare ikke.

Gjest Baderen

Den står ved lag! ;)

Jeg synes det er bare tull å reagere på kyssing (uansett alder), men innrømmer at det sannsynligvis skjer mest i 20-åra. Ikke alt jeg vet, men tror Babette er ganske ung. Er du ikke det Babette?

Babette er en godt voksen dame :-)

Annonse

Vi har ikke snakket spesifikt om det, men hadde kan "klinekysset" med noen andre hadde jeg IKKE likt det. Og han hadde heller ikke likt det om jeg gjorde det med andre.

Kyss på kinnet er helt ok. Et overraskende kyss på munnen skulle vi nok overlevd.

Snacky1365380698

"vennekyss" på kinnet er vel ok, men på munnen??! Da hadde det nok blitt krig i heimen. Man går ikke rundt å kysser folk på munnen. Er det fest og alkohol med i bildet i tillegg...huff, jeg grøsser på tanken hva som lett kan skje videre, da...

Gjest Elextra

Nå er det ikke slik at det er jeg som "tillater" min mann å gjøre det ene eller det andre, heller ikke han som deler ut tillatelser til meg.

Det handler om å behandle hverandre med respekt, og ikke gjøre noe med andre som du ikke ønsker at din kjære skal gjøre med andre.

Hos oss er det ikke aktuelt å "kline" med andre, heldigvis. Sier ikke dermed at det umulig kunne skje, og jeg likestiller det ikke med utroskap. Men jeg synes utvilsomt det er over grensen for hva som er akseptabelt.

Litt morsomt å høre, for jeg har sett mange slike prakteksemplarer til menn (tror kona!) som har niklina med andre når kona har vært ute av syne. 99% av alle menn gjør det om de får sjangsen på ei fin dame, samme hva de sier til kona. Og det er ofte de mennene du minst skulle tro det om.

Jeg har hørt de samme mennene moralisere om utroskap og klining i edru tilstand, like fult har de samme mennene personlighetsforandring med alkohol innabords og kona utabords. ;p

Og konene deres er de som sladrer og moraliserer over utroskap og tror mannen sin er klin trofast.

Det er mye man ikke vet, og godt er det!

Tviler jeg ikke et sekund på.

Annonse

Du har et poeng der, men de reagerer kanskje kraftigere også, fordi de tror de er _på vei_ til å bli dumpa når mannen kysser en annen?

Er du penere enn den som mannen kysser vet du sjangsen for å bli dumpa til fordel for henne er liten. Menn er primitive sånn ;)

Det er jeg ikke enig i. Livet er ingen skjønnhetskonkurranse!

Jeg tror ikke man kan si noe generelt om sammenheng mellom utseende og disse tingene. Det er vel heller slik at et bunnsolid forhold tåler mer, og at de som tar lett på at partneren kysser en annen, kunne ha gjort det samme selv og vet hvor lite som kan ligge i det.

Og at et kyss ikke betyr noe fra eller til hvis man blir skikkelig interessert i en annen. Jeg har selv opplevd å bli dødelig hekta på en som jeg kun utvekslet kaldprat med, og aldri så mye som tok i hånden en gang. Og omvendt har jeg klint med menn jeg ikke husker navnet på etter at dansen var slutt.

Men dette er lenge siden, altså. Jeg er veldig monogam nå, og uttaler meg kun om tenkte tilfeller.

Nå er det ikke slik at det er jeg som "tillater" min mann å gjøre det ene eller det andre, heller ikke han som deler ut tillatelser til meg.

Det handler om å behandle hverandre med respekt, og ikke gjøre noe med andre som du ikke ønsker at din kjære skal gjøre med andre.

Hos oss er det ikke aktuelt å "kline" med andre, heldigvis. Sier ikke dermed at det umulig kunne skje, og jeg likestiller det ikke med utroskap. Men jeg synes utvilsomt det er over grensen for hva som er akseptabelt.

Som jeg skulle sagt det selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...