Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ann//80

Jeg skal til gynekolog for utredning av uregelemssige blødninger og har nå fått menstruasjon. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med om dette er et problem for å gjennomføre timen? Er det vanlig å gjøre en gynekologisk undersøkelse selv om man har menstruasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240719-bl%C3%B8dning-under-gynekolog-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fisj og fisj.. jeg ville aldri ha dratt på GU når jeg har mensen... Jeg bestilte en time til GU en gang, også fikk jeg plutselig mensen dagen før. Men hverken jeg eller legen ville utføre undersøkelsen når jeg hadde mensen, så timen ble utsatt litt...

Jeg har også vært hos gyn. når jeg har hatt blødning. Jeg tror det kommer litt an på hva som "skal gjøres", så jeg ville ringt og hørt. Jeg vet at det er noen prøver man helst ikke tar når man har mensen. Et eller annet med dårligere/vanskelige resultater.

• 3 uker senere...

Annonse

Onsdag1365380628

takk for svar, synes du dette var ubehagelig? blir det ikke ekstra kliss og søl?

Jeg er stort sett på sykehuset og tar gynekologisk undersøkelse. Sist hadde jeg mensen, og spurte gynekologen om det gjorde noe. Neida, det spilte ingen rolle. Tok innvendig ultralyd også.Jeg synes heller ikke det var ekkelt, og regner med at de som daglig gjør slike undersøkelser er vant med litt av hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...