Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sondresmamma

Hei!

Jeg hadde siste mens den 26. juni og har normalt sett 5 ukers syklus. Jeg skulle altså hatt mensen igjen den 31. juli. Vi prøver å bli gravide, og den 17. juli fikk jeg plutselig en blødning. Det begynte med 1.2 dager med rosa utflod, og så kom det er blødning som varte ca 1-2 dager. Det var en sparsom blødning, og ikke like mye som en vanlig mens. (Jeg måtte bruke OB, men siden de kun hadde tampax der jeg var, og jeg normalt bruker OB klarer jeg ikke å forholde meg til hvor stor blødningen egentlig var)

Siden jeg hadde denne blødningen har jeg hatt mensenvondt i magen, akkurat som om mensen kommer snart. Det har også vært litt stikkinger i nedre mageregion. Jeg fikk ikke mensen som var ventet den 31. juli. Jeg har tatt mange graviditets tester, men de har vært blendahvite alle sammen.

Nå lurer jeg på om jeg kan være gravid, eller om jeg kanskje kan være gravid utenfor livmoren. Vet jo at folk er gravide til tross for at de får negative graviditetstester. Angst, angst, jeg tror jeg kommer til å gå til legen på mandag, for å få henne til å ta en blodprøve og eventuelt on GU. Men hva tror dere? Kan den blødingen midt i syklus ha vært en festeblødning, eller kanskje en normal mens helt på tur? Eventuelt andre ting? Setter veldig pris på eventuelle svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240806-lurer-p%C3%A5-om-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si. Jeg husker mensen min var helt på bærtur en gang jeg var i syden. Da bare småblødde jeg et par dager. Det har jo vært veldig varmt i sommer, så kanskje kroppen har reagert på det?

Det kan selvsagt ha vært en festeblødning, men i og med at testene dine er negative tviler jeg på om du er gravid. Men ta kontakt med lege hvis du er i tvil.

Gjest trultemor26

Vanskelig å si. Jeg husker mensen min var helt på bærtur en gang jeg var i syden. Da bare småblødde jeg et par dager. Det har jo vært veldig varmt i sommer, så kanskje kroppen har reagert på det?

Det kan selvsagt ha vært en festeblødning, men i og med at testene dine er negative tviler jeg på om du er gravid. Men ta kontakt med lege hvis du er i tvil.

Flyturer kan tulle med mensen og syklus har jeg hørt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...