Gå til innhold

Hva ville dere sagt/gjort/tenkt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hvem vet,inte jag

Ah, STD. Jeg trodde det sto SDD.

Ble et øyeblikk redd jeg måtte sjekke meg for noe jeg også.

STD finner jeg ikke engang treff på når jeg googler.

å,nå skjønte jeg det:)

-du trodde vi snakket om DEG,og om du kan ha blitt smittet;)

er det mange i DOL du har hatt sex med,da skjønner jeg,ettersom du trodde vi diskuterte deg;)

Annonse

Snacky1365380698

Ikke helt enig der. Blir litt for åpenbart om h*n hadde vært utro. Da ville h*n nok ha testet seg selv først og så evt sluppet bomben om nødvendig. Hvor dum går det an å bli, liksom :)

Jeg kom ikke på at det å teste seg var nødvendig før jeg hadde vært sammen med sambo i 2år. Ikke det at jeg mistenkte noe utroskap, og jeg hadde ikke vært det, men begynte bare å tenke på at både jeg og han hadde hatt sexpartnere tidl. Og den kommentaren om at "h*n kunne jo ikke ha vært smittet av noe" holder ikke for meg. Så ble litt bekymret om at "hva om..." Er jo en rekke STD som er noenlunde symptomfri.

Endte med at jeg dro til gynekolog og testet meg for alt mulig. Og ettersom jeg ikke hadde noe, lot vi det bare ligge derfra.

Icora Panter

Er jo forsovit normalt å teste seg, men synes det var litt rart at han plutselig kom til å tenke på det etter to år og ikke med engang.. Det er med engang i forholdet jeg ville vært hypp på å sjekke oss og ikke etter to år.. Da er det jo liksom litt sent om man skulle ha fått noe.

Hva om han har noe og ikke du. Tror du han tørr å si det da? For da er jo sjansen ganske stor for at han har vært utro..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...