Gjest Lurer veldig på dette Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Jeg har en elsker som tenner på gummistøvler. Hva kommer dette av? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Underbevistheten hans skriker sannsynligvis etter sex med Drillo. Det er i hvert fall utrolig vanlig blant gummistøvelfanatikere her i bygda. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Vet ikke, jeg er litt transvestitt.. Får bare lyst til og gå i dame klær lissom.... 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Vet ikke, jeg er litt transvestitt.. Får bare lyst til og gå i dame klær lissom.... 0 Siter
Gjest moltekar Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Han har for lite å gjøre. Arbeidsledig kanskje? 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Underbevistheten hans skriker sannsynligvis etter sex med Drillo. Det er i hvert fall utrolig vanlig blant gummistøvelfanatikere her i bygda. lol!!! noen bedre?? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Det tror jeg neppe du får noe kvalifisert svar på. Fetisjer bare eksisterer, eller ikke-eksisterer, hos folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.