Gå til innhold

Mannen min er nudist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

26

• ShitDiddelyDo

12

• jubalong70

5

• Ugga Bugga

4

Gjest Nudistens kone

Din mann høres fornuftig ut. Klær er en helt unaturlig ting fro alle vesen på jorden dersom de ikke trengs for å beskytte mot kulde.

Gjør ham glad og bli med ham på nudistcamp. Litt uvant i begynnelsen, men etter en dag kan man ikke begripe hhva man flyr rundt å pakker seg inn i tekstiler for ellers.

Bodde selv en uke på en slik for mange år siden, i det daværende Jugoslavia, nå Kroatia. Et inngjerdet område ved havet, med bassenger resturanter, butikker og alt annt man trenger. Alle var nakne overalt hele tiden også på diskoteket om kvelden.

Uforglemmelig opplevelse!

Det høres jo fristende ut det, men ikke fult så fristende at sniknakenbilder havner på nettet. Det er min største paranoiafrykt.

Gjest Nudistens kone

Det finnes altså nudist"byer"? Steder hvor folk løper rundt nakene overalt?

Hehe, det ante jeg ikke. :)

Ja, det var et sånt sted han fant på nettet, de gjorde alt nakent der. Som om det var en egen nakenby. Masse folk som dro dit, og de så da lykkelige ut på bildene så jeg.

Det finnes altså nudist"byer"? Steder hvor folk løper rundt nakene overalt?

Hehe, det ante jeg ikke. :)

Å ja, kryr av dem. Mange langs Riveraen på fransk side, men som allerde antydet spesielt i Kroatia, hvor Tito som selv var nudist strekt oppforderet befolkningen til å følge hans eksempel og anla en lang rekke slike Camps langs hele kysten nedover.

Her er der vi var: http://members.chello.at/fkk.hr/straendefkk/rovinj.htm

Snacky1365380698

Å, for et herlig syn det må være å komme brusende inn døra deres! *humrer godt*.

Det finns verre ting enn å like å lufte snoppen døgnet rundt. Så lenge han kler på seg ute blant folk er det jo greit. Det at du ikke liker det, må du nesten ta opp med han og prøve å få han til å forstå deg. Men som sagt, du kunne å fått tildelt noe langt verre :)

Herlig med slike uhøytidelige og uknonvensjonelle mennesker!

ShitDiddelyDo

Ja, det var et sånt sted han fant på nettet, de gjorde alt nakent der. Som om det var en egen nakenby. Masse folk som dro dit, og de så da lykkelige ut på bildene så jeg.

Du får se positivt på det: Han skremmer i hvert fall bort Jehovas Vitne. :)

Annonse

He he. Ja det fungerte som overalt eller det..bortsett fra at det muligens var lite intimdans der når jeg tenker etter:) Dog oppstår det jo fort en viss imunitet når det gjelder å koble sex med naken kropp.

Syns du ikke nakenhet burde være noe man gjemmer litt på? Noe man tar fram til spesielle anledninger og situasjoner?

For ordens skyld: all respekt for ulikheter.

Men det hører ikke til i min kultur. Jeg ville sett rart på en som foretrakk å hoppe som en frosk i stedet for å gå. De må gjerne melde seg inn i froskehopperforeninger og male seg grønne sammen. Men jeg blir ikke med.

Det er like naturlig å ha klær på, i tilfelle noen syns det å gå naken også skulle være det.

Kulturelt sett: nei takk. Hygienisk sett: nei takk. Estetisk sett: nei takk.

Det kalles fanget av kulturen..og dets moralnormer.Og det er vi jo alle på sett og vis, bare noen litt mindre på enkelte områder enn andre.

Det kalles fanget av kulturen..og dets moralnormer.Og det er vi jo alle på sett og vis, bare noen litt mindre på enkelte områder enn andre.

Eller er det en trang til å være reaksjonær? Trassig?

Folkelig talt: om å gjøre å være sær for å gjøre seg interessant?

Syns du ikke nakenhet burde være noe man gjemmer litt på? Noe man tar fram til spesielle anledninger og situasjoner?

Nei, det skjønner jeg like lite av som sikkert Somalierne lurer på hvordan i all verden norske kvinner kan gå rundt å vise frem armene og leggene.

Det hele blir bare snakk om tillærte kulturelt betingede grenser,hvor det ikke er noe som heter hverken universelt naturlig eller normalt.

Eller er det en trang til å være reaksjonær? Trassig?

Folkelig talt: om å gjøre å være sær for å gjøre seg interessant?

Som sagt. På et inngjerdet område for nudister man hverken interresant eller reaksjonær ved å gå naken. Det er det du som ville vært der.

Annonse

Hvis folk kommer ubedt inn i hagen, så må de bare godta muligheten for å se mer enn de hadde tenkt.

Synes folk må få gjøre akkurat som de vil i sitt eget hjem.

Enig. Men problemet er at folk kanskje ikke kommer tilbake mer?

Problemet er at vi ikke kan bestemme hvordan andre skal reagere, eller tvinge noen til å akseptere og like din adferd.

Det kan hende vi får bruk for andres aksept en gang og kan ha nytte av det.

Kulturelt må vi stille med en åpen hånd og virke akseptable på andre før vi kan få velvilje som vi kanskje trenger fra dem en gang.

Nei, det skjønner jeg like lite av som sikkert Somalierne lurer på hvordan i all verden norske kvinner kan gå rundt å vise frem armene og leggene.

Det hele blir bare snakk om tillærte kulturelt betingede grenser,hvor det ikke er noe som heter hverken universelt naturlig eller normalt.

Er det noe å hente på å bryte grenser?

Jeg mistenker at slike miljøer må være overrepresentert med en eller annen type mennesker som jeg har en følelse av at jeg ville komme til å mislike. Ikke alle, men fler enn ellers.

Som sagt. På et inngjerdet område for nudister man hverken interresant eller reaksjonær ved å gå naken. Det er det du som ville vært der.

Nå mener jeg i forhold til flertallet. Blant reaksjonære er du ikke raksjonær, selvsagt.

Ser de på seg selv som en liten egen verden og stenger andre ute, så er det selvsagt en annen sak.

F eks i de blindes land er den enøyde konge. Men bare der.

Er det noe å hente på å bryte grenser?

Jeg mistenker at slike miljøer må være overrepresentert med en eller annen type mennesker som jeg har en følelse av at jeg ville komme til å mislike. Ikke alle, men fler enn ellers.

Om det er noe å tjene på å bryte grenser? Er det også et spørsmål til innpakkede somaliske kvinner? Hvis ikke, hvorfor ikke?

Jeg tviler ikke på dine negative vibber i selskap med andre, Men det er da virkleig ett fett.

Nå mener jeg i forhold til flertallet. Blant reaksjonære er du ikke raksjonær, selvsagt.

Ser de på seg selv som en liten egen verden og stenger andre ute, så er det selvsagt en annen sak.

F eks i de blindes land er den enøyde konge. Men bare der.

Din opptatthet av disse små tøystykkene virker være både langt større og mer anstrengt enn jeg har sett hos selv den mest inbitte nudistt.

I øvrig kan alt du skriver, uten videre overføres til en somalisk mann som arumenterer for Burka.

ShitDiddelyDo

Ja han er ganske frimodig på de fleste områder, alt som er naturlig er vakkert.

Jeg er ikke så prippen av meg jeg heller, men er redd noen tar han på fersken og at dette skal bli en *turistatrakksjon*.

Ser for meg folk i buskene rundt huset og tomta med mobilkamera klart, nesten iallefall.

Vi har et oppblåsbart basseng i hagen der han sitter splitter naken også, det er forsåvidt greit om han bare hadde holdt seg kun oppi dette bassenget. Men han vandrer rundt i hagen mellom slagene, for å tørke seg i sola som han sier.

Litt slitsomt dette her, nervene blir litt tynnslitte av å være redd hele tiden.

Når jeg leser tråden her synes jeg faktisk sånne nakenbyer høres litt spenstige ut. Det kunne jeg forsøkt! :)

Om det er noe å tjene på å bryte grenser? Er det også et spørsmål til innpakkede somaliske kvinner? Hvis ikke, hvorfor ikke?

Jeg tviler ikke på dine negative vibber i selskap med andre, Men det er da virkleig ett fett.

Som sagt, med all respekt for ulikheter. Men jeg bare lurer på hvorfor. Jeg lurer på så mye. Og så spør jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...