Gå til innhold

Mannen min er nudist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

26

• ShitDiddelyDo

12

• jubalong70

5

• Ugga Bugga

4

Din opptatthet av disse små tøystykkene virker være både langt større og mer anstrengt enn jeg har sett hos selv den mest inbitte nudistt.

I øvrig kan alt du skriver, uten videre overføres til en somalisk mann som arumenterer for Burka.

At jeg ikke er intressert, eller ikke forstår, betyr ikke at jeg har noe i mot det. Det angår bare ikke meg.

Men jeg lurer på så mye, og jeg hører gjerne på folk som vil argumentere for, men jeg få få lov å argumentere mot.

Ingen får lov å gå nakne rundt i mitt hus, her bestemmer jeg. Jeg ble grinete på en kompis som ikke lukka dodøra da han pissa. Sånt liker jeg ikke.

Når/hvis jeg overnatter hos han og ungene, så liker ikke han at jeg går naken omkring i hans/deres hus heller. Alt til sin tid og sted, i vår kultur.

fuji1365380447

Min far har alltid gått rundt mye naken i heimen, uten at jeg har tatt nevneverdig skade av det.

Selv om jeg nå er over 30 år, så hender det ofte at min gamle far sitter naken i sofaen og leser i boka si når jeg er på besøk. For meg er dette så vanlig at jeg ikke tenker over det.

Men jeg husker i ten-årene da det var litt pinlig om folk kom på besøk og min far vandret rudnt i hagen i nettoen..

Om sommeren så kunne han strekke seg til å ta på seg en underbukse. En gang kom han å hentet meg fra en fest i underbukse og støvler. Jeg var helt fra meg..., men syntes at det var litt gøy å ha en så gal far også, da.

I min verden er ikke nakenhet noe problem. Jeg går ofte naken selv hjemme, men ikke så mye som min far. Samboeren min er ikke så komfertabel med det, og kommenerer det hvis jeg kommer ut i stua naken.

Helt greit. Jeg prøver forklare:)

Jeg tror ikke jeg vil mislike noen kultur, om alt skjer frivillig og innenfor menneskerettigheter og respekt for andre. Men det er grenser for hvor nær jeg vil slippe alt. Ikke i mitt hus i hvert fall, det er helt sikkert.

Ingen får gå rundt her i burka heller, da får de holde seg hjemme eller borte fra meg.

Nudister plager ikke meg, så de lar jeg i fred, men burka er ikke frivillig, og jeg påberoper meg retten til å mislike tvang og undertrykking.

Annonse

At jeg ikke er intressert, eller ikke forstår, betyr ikke at jeg har noe i mot det. Det angår bare ikke meg.

Men jeg lurer på så mye, og jeg hører gjerne på folk som vil argumentere for, men jeg få få lov å argumentere mot.

Ingen får lov å gå nakne rundt i mitt hus, her bestemmer jeg. Jeg ble grinete på en kompis som ikke lukka dodøra da han pissa. Sånt liker jeg ikke.

Når/hvis jeg overnatter hos han og ungene, så liker ikke han at jeg går naken omkring i hans/deres hus heller. Alt til sin tid og sted, i vår kultur.

Det er egentlig litt vanskelig å argumentere for nudisme da det i grunn ikke finnes så mange argumenter utover at det gir en god følelse av frihet fra det vanlige...for noen.

Det blir til syvende og sist en diskusjon om smak og behag..eller kanskje mer relevant her: Smaken er som baken:)

Det høres jo fristende ut det, men ikke fult så fristende at sniknakenbilder havner på nettet. Det er min største paranoiafrykt.

Ja, det er jo et problem som har kommet de senere år. På en annen side er det vel neppe jordens undergang om det skulle skje heller..

Det er egentlig litt vanskelig å argumentere for nudisme da det i grunn ikke finnes så mange argumenter utover at det gir en god følelse av frihet fra det vanlige...for noen.

Det blir til syvende og sist en diskusjon om smak og behag..eller kanskje mer relevant her: Smaken er som baken:)

Håper du har humor:

Jeg kjenner faktisk en som tror han er blitt bortført av romvesener, og er med i en forening for slike. Han var på TV og dro ned buksa for å vise et operasjonsarr på låret som ingen vet hvordan er kommet der.

Jeg finner det ganske underlig, men det angår ikke meg, og jeg kunne ikke tenke meg å fornærme han eller le av han. Selv om han ikke er til stede. Han skader ingen.

ShitDiddelyDo

Jeg er ikke helt sikker på om jeg ville like at barn reiste på nudistleir. De må få bestemme selv og ikke på noen måte påvirkes utidig eller tvinges. Jeg tolererer kun at voksne gjør det frivillig.

Tror du barn vil ta noen skade av å se nakne, voksne mennesker?

Gjest Baderen

Jeg er ikke helt sikker på om jeg ville like at barn reiste på nudistleir. De må få bestemme selv og ikke på noen måte påvirkes utidig eller tvinges. Jeg tolererer kun at voksne gjør det frivillig.

På nudistleirer så er det bare de voksne som går nakne. Barn og ungdom går påkledd.

Men de blir selvsagt pådyttet synet av nakne voksne.

Jeg har da sett barn på nudiststrand, uten at det noensinne falt meg inn at det kunne være skadelig for dem på noen måte.

Barn bader da ofte nakne uansett hvilken strand de er på, og jeg tror ikke de tar skade av å se nakne voksne heller.

Når det gjelder "frivillighet", så må jo de voksne uansett bestemme en del over barna sine og ta mange valg på deres vegne før de er store nok til å bestemme selv. og det finnes langt mer alvorlige valg man må ta enn klær/ikke klær.

Annonse

Gjest Baderen

Når jeg leser tråden her synes jeg faktisk sånne nakenbyer høres litt spenstige ut. Det kunne jeg forsøkt! :)

Du kan jo prøve det til neste år.

Det er et norsk reiseselskap (husker ikke navnet) som arrangerer turer til turistleire flere steder i europa.

Men det er godt mulig du ville blitt skuffet. På flere av stedene er gjennomsnittsalderen veldig høy.

ShitDiddelyDo

Du kan jo prøve det til neste år.

Det er et norsk reiseselskap (husker ikke navnet) som arrangerer turer til turistleire flere steder i europa.

Men det er godt mulig du ville blitt skuffet. På flere av stedene er gjennomsnittsalderen veldig høy.

Jeg tror deg. Ser for meg mange dvaske mennesker på sånne steder.

Gjest Nudistens kone

Når jeg leser tråden her synes jeg faktisk sånne nakenbyer høres litt spenstige ut. Det kunne jeg forsøkt! :)

Det høres veldig forlokkende og hærlig ut, men i realiteten kunne jeg aldri hivd meg på noe sånt. Jeg tror det er lettere for dere menn, vi kvinner blir fordømt mere om det lekker ut bilder av oss i nettoen. Derfor har jeg alltid den lille tøybiten foran genitalene. ;p

Det høres veldig forlokkende og hærlig ut, men i realiteten kunne jeg aldri hivd meg på noe sånt. Jeg tror det er lettere for dere menn, vi kvinner blir fordømt mere om det lekker ut bilder av oss i nettoen. Derfor har jeg alltid den lille tøybiten foran genitalene. ;p

Jeg ville ikke likt det om bilder av meg i bikini kom til å lekke ut på internett heller.

Så hvis man skal ta slike hensyn, så kan man jo ikke bade i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...