Gå til innhold

Mannen min er nudist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

26

• ShitDiddelyDo

12

• jubalong70

5

• Ugga Bugga

4

kredittkort i ræva :-)

Dra kortet i sprekken?

Det er et hygienemoment i dette, selv om enkelte synes å overse det. E. Coli kommer bare fra et sted, og på storkjøkken får ikke personalet bruke strikk i livet eller joggebukse en gang.

Jeg ville mislike sterkt å se en naken kokk, og det -kun- på grunn av hygiene.

Dra kortet i sprekken?

Det er et hygienemoment i dette, selv om enkelte synes å overse det. E. Coli kommer bare fra et sted, og på storkjøkken får ikke personalet bruke strikk i livet eller joggebukse en gang.

Jeg ville mislike sterkt å se en naken kokk, og det -kun- på grunn av hygiene.

Vel, nå har vel ikke pikken så mye i maten å gjøre uansett, og jeg ville heller ikke likt at noen fiser i den selv med bukse:)

Vel, nå har vel ikke pikken så mye i maten å gjøre uansett, og jeg ville heller ikke likt at noen fiser i den selv med bukse:)

Naken eller strikk i livet gjør det lettere å klø seg i rassen og det andre mens du tilbereder maten.

Uten løs strikk i livet og med klær, vil klærne absorbere det meste av bakteriene, om de er rene nok. Hvis du klør deg.

Naken eller strikk i livet gjør det lettere å klø seg i rassen og det andre mens du tilbereder maten.

Uten løs strikk i livet og med klær, vil klærne absorbere det meste av bakteriene, om de er rene nok. Hvis du klør deg.

På en nannen side tror jeg terskelen for å klå seg i rassen i første omgang av naturlige årsaker er mindre når man har bukse..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...