dollys1365381008 Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 hei, eg har lyst å få tibake ex kjæresten min. det har godt ca. ei veka sia me slo opp. eg klara ikkje å slutta å tenka på ho. eg er 17 år gammal no. eg ha opplevd so mangen fine ting i lag me ho, eg klara berre ikkje å gi ho opp. eg vill ha ho tebake. eg elska ho enda. men eg vil att ho ska ha eit godt liv og, men noen tips til å få tilbake kjæresten?? brudde var pga d har vert masse att og fram me oss,, masse krangling og me va enige om og slå opp. men eg ha hatt d so godt me ho att eg vill ha ho tilbake 0 Siter
petter smart Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Et godt råd; dropp hele greia. Det er ikke uvanlig å kun huske de gode stundene sammen. Men faktum er at dere slo opp, og dere hadde nok en god grunn. La det være med det. 0 Siter
collins Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Du er 17 år. Gå videre. Dette forholdet var kun et av mange nyttige skritt på veien til å skaffe seg erfaring med forhold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.