Gå til innhold

kjøpetips DILDO

Anbefalte innlegg

Gjest Chess-chess
Skrevet

Man skal ikke leke med maten, og denne jenta har begynt å leke med agurken her hjemme...

Eg er lærer her i denne lille byen, og føler eg ikke kan stå mange minuttene på kondomeriet og velge ut en dildo.(De har stort utvalg, gitt)

Noen som har tips? Den bør være litt tykk, noe lang, og ikke lage lyd hvis den evt vibrerer.

Eller kanskje du kan anbefale et sted på nettet eg kan kjøpe.

Fortsetter under...

Skrevet

www.kondomeriet.no

www.cupido.no

www.lek.no

f.eks.

Gjest Chess-chess
Skrevet
  jubalong70 skrev (På 7.8.2006 den 17.41):

www.kondomeriet.no

www.cupido.no

www.lek.no

f.eks.

Har du tips på et bestemt merke?

Gjest Paperbag
Skrevet

Meg kan du få helt gratis. Jeg vibrerer ikke da, men jeg kan gjøre mange andre ting.

Gjest Chess-chess
Skrevet
  Paperbag skrev (På 7.8.2006 den 17.59):

Meg kan du få helt gratis. Jeg vibrerer ikke da, men jeg kan gjøre mange andre ting.

Jo, det hadde kanskje vært noe. :c)

Skrevet

Den eneste dildoen jeg noen gang har elsket betingelsesløst, er min kjære Mr. Rabbit. Ingen over, ingen ved siden, leveres med orgasmegaranti. Men den bråker.

Justin Credible er tykk, ganske lang og naturtro, med sugekopp så du kan feste ham hvor du vil =p Men den vibrerer ikke da. Men du kan fint ta den med deg i dusjen og bruke massasjedusj... ;)

Annonse

Skrevet
  Chess-chess skrev (På 7.8.2006 den 17.49):

Har du tips på et bestemt merke?

Nei. Har liten erfaring.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1154982965' post='3234175]

OMG!

Dette ante jeg virkelig ingenting om!!

*LOL*

Ja nå kan du tørke av deg gliset når du ser oss oppi åra henter ELLOS-pakker på posten - litt fuktig i munnviken! hehe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...