Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gurimalla

Kjære jordmor.

Kan jeg være gravid allerede?Hadde siste menstasjonsdag den 25 mars.Den 26.fjernet jeg hormonspiralen.Den 30. hadde vi ubeskyttet samleie.I dag var jeg å solte meg i solarium og da jeg kom ut derfra lakk det hvitaktig ganske tyntflytende væske fra brystene.Jeg gikk rett å kjøpte test,men den viste negativt.(er nok litt tidlig ute med testing)Men jeg må bare vite?Da jeg skulle ha min sønn(andre svangerskap)var dette ett av de første tegnene på graviditeten(at brystene væsket omtrent fra første uke)Er det mulig å bli gravid så raskt?Eller er dette bare noe jeg innbiller meg?Jeg pleier ikke å lekke fra brystene ellers,så det er sagt?

:-)Hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24113-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Hvis du skulle ha blitt gravid, noe som kanskje ikke er så veldig sansynlig, er det uansett for tidlig å stole på gravitesten. Du bør nok vente 2 uker etter det ubeskyttede samleie. Du kan i teorien ha hatt eggløsning på det tidspunktet, men testene viser ikke korrekt svar før tidspunktet for uteblitt mens ( det er det de garanterer).

Når det gjelder væsken fra brystene, er det ikke unaturlig å få dette selv om man ikke er gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24113-hjelp/#findComment-101384
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...