Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest neihei, ikke noe nick på denne her

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155063044' post='3235604]

Er ikke det litt ekkelt??

Bruker det ikke hver gang da, men det funker greit (utenpå selvsagt, ikke inni skjeden)

Bruker Aloe vera når jeg barberer meg (veldig behagelig) og her en gang grep jeg til det første og beste da jeg "måtte". Helt OK.

Angelica :o)

Bruker det ikke hver gang da, men det funker greit (utenpå selvsagt, ikke inni skjeden)

Bruker Aloe vera når jeg barberer meg (veldig behagelig) og her en gang grep jeg til det første og beste da jeg "måtte". Helt OK.

Men det lukter jo og er litt klissete?

Tror jeg heller hadde bestilt noe fra nettet ;)

Annonse

Annonse

hm.keinstein?vil ikke mentolatum svi noe infernalskt da?

folk sier de stoler på deg;)

Nei det svir ikke, men blir varmt fordi blodet strømmer til for å fjerne den lille irritasjonen. Det skaper en litt stikkende varm følelse som varer 5-10 min. Du kan prøve med bare litt i blandingen om du er usikker. Spør på apoteket også om du er enda mer usikker.

Nesten alle "eroskremene" inneholder menthol eller eukalyptus. Tigerbalsam er "skarpere", men virker på samme måten. Ikke så bra visst, og Metholatum er billigere.

Gjest verdt et forsøk

Nei det svir ikke, men blir varmt fordi blodet strømmer til for å fjerne den lille irritasjonen. Det skaper en litt stikkende varm følelse som varer 5-10 min. Du kan prøve med bare litt i blandingen om du er usikker. Spør på apoteket også om du er enda mer usikker.

Nesten alle "eroskremene" inneholder menthol eller eukalyptus. Tigerbalsam er "skarpere", men virker på samme måten. Ikke så bra visst, og Metholatum er billigere.

ok.

et triks for å øke følsomheten,altså:)

trodde du tøyset;)

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155063668' post='3235623]

*LOL*

Sant nok!

Kanskje smør kunne ha hjulpet? Ha ha ha

Leverpostei. Men hold katter og bikkjer unna.

Syltetøy eller marmelade. Det tiltrekker sikkert noen som vil slikke det av.

ok.

et triks for å øke følsomheten,altså:)

trodde du tøyset;)

Tøyser ikke. Men det blir spennende. Ikke få panikk selv om det blir varmt og stikker svakt. Det kommer ikke til å svi. Ikke alle som liker det. Det går lett av på et øyeblikk med litt vann og såpe hvis du vil, og blir bare friskt og kjølig etterpå.

Gjest verdt et forsøk

Tøyser ikke. Men det blir spennende. Ikke få panikk selv om det blir varmt og stikker svakt. Det kommer ikke til å svi. Ikke alle som liker det. Det går lett av på et øyeblikk med litt vann og såpe hvis du vil, og blir bare friskt og kjølig etterpå.

går det for menn også å bruke?

har du prøvd det selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...