Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

går det for menn også å bruke?

har du prøvd det selv?

Egentlig en kvinnegreie tror jeg, men det er bare å prøve. Menn har undersiden av forhuden "the ridged band".

Men også et punkt under pungen som det virker på. Olje eller menthol eller begge deler, og noen forsiktige skarpe negler og massasje der, så har du dragemassasje tror jeg det heter. *Mimre*

Blander meg oppi det meste.

Gjest verdt et forsøk

Egentlig en kvinnegreie tror jeg, men det er bare å prøve. Menn har undersiden av forhuden "the ridged band".

Men også et punkt under pungen som det virker på. Olje eller menthol eller begge deler, og noen forsiktige skarpe negler og massasje der, så har du dragemassasje tror jeg det heter. *Mimre*

Blander meg oppi det meste.

takk:)

takk:)

Ikke driv for mye med sånt, da får du bare en masse mannfolk etter deg :-)

Eller du kan prøve Mazola-party, at du dekker senga med tykk plastfolie eller noe tett, legger dere oppå og heller olje over det hele. Legg noe tykt og mykt under, så faller dere ikke på gulvet. Eller på en stor oppblåsbar madrass på badegulvet, eller flere liter olje i badekaret oppå vannet.

Annonse

Gjest neihei, ikke noe nick på denne her

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155063668' post='3235623]

*LOL*

Sant nok!

Kanskje smør kunne ha hjulpet? Ha ha ha

Nå snakket jo trådstarter om at vaselin var vanskelig å få bort, så jeg vet ikke helt... ;-)

Gjest verdt et forsøk

Ikke driv for mye med sånt, da får du bare en masse mannfolk etter deg :-)

Eller du kan prøve Mazola-party, at du dekker senga med tykk plastfolie eller noe tett, legger dere oppå og heller olje over det hele. Legg noe tykt og mykt under, så faller dere ikke på gulvet. Eller på en stor oppblåsbar madrass på badegulvet, eller flere liter olje i badekaret oppå vannet.

du høres ut som en erfaren mann;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...