Gå til innhold

Leste dagboka mi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• filiokus81

3

• jubalong70

2

• Snacky1365380698

2

Annonse

Annonse

Personlig hadde jeg blitt skikkelig forbanna! Snakk om krenking av privatlivet?!

Selv om man er samboere, har man rett til å ha noen tanker helt for seg sjøl, og ei dagbok er et slikt sted å "lufte" tankene sine, se ting på trykk, - og kanskje faktisk _redde_ et samliv..

Nei, iom at du har gjemt dagboka di, har du også signalisert at "dette er privat".

Kanskje fristelsen ikke hadde blitt så stor om boka hadde ligget framme!? Men hvem gidder legge dagboka si fra, slik at alle skal se at man skriver i en?

Nei, skjell dama di ut, forlang å bli respektert heretter, og fortsett for all del å skrive ned tankene dine!

Jeg ville blitt rasende.

Men så har jeg faktisk en dagbok som mannen min har fått klar beskjed om at er privat. Snoker han likevel sitter tilgivelsen langt inne ja.

Det er utrolig frekt, krenkende og respektløst å tilrane seg andres tanker og følelser på den måten!

Hvordan lager man en passordbeskyttet fil? *grønn*

Det hadde vært noe for meg, nemlig :o)

I word klikker du på lagre som og deretter på verktøy og så kommer det litt an på hvilken versjon av Word du har. Hos min kjære klikker jeg på "sikkerhetsalternativer", men hos meg selv klikker jeg på "generelle alternativer" eller noe sånt. Der kan du velge passord både for åpning og for redigering. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...