Gå til innhold

Leste dagboka mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun

Samma det. Uansett så er det fryktelig dårlig gjort.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• filiokus81

3

• laban

2

• Snacky1365380698

2

Skrevet

* fnis *

Artig å se at de fleste automatisk antar at dagbokskriveren er mann og snokeren er kvinne, til tross for at trådstarter røper at det er omvendt :-)

Eller omvendt! ;-)

Skrevet

Man skal selvsagt ikke lese andres dagbøker, men samtidig skjønner jeg at fristelsen kan bli stor hvis man kommer over noe sånt i en skuff.

Skrevet

Eller omvendt! ;-)

Æsj - jeg skrev det mens jeg snakket i telefonen :-|

Hjelp, jeg gjorde en tabbe - webmaster må slette!

Skrevet

Æsj - jeg skrev det mens jeg snakket i telefonen :-|

Hjelp, jeg gjorde en tabbe - webmaster må slette!

*he he* Ja, dette er virkelig en av de alvorligste tabbene jeg har sett på dol, altså!! MAKAN! ;-)

Skrevet

Det er aldri langt unna :)

Og snart skal du på trekant med Ari Behn, det blir vel en lysende opplevelse!

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet dersom samboeren min hadde lest dagboka mi...

Hadde jeg funnet hans dagbok skal jeg være så ærlig å si at jeg nok hadde blitt litt nysgjerrig, men jeg hadde aldri kommet til å lese i den...

Gjest sandex
Skrevet

Hadde blitt STEIKE forbanna! - du skal ikke måtte låse inn noe for samboeren din.. T.o.m. han må jo vite at han ikke skal lese en dagbok... :(

Hun ja:) hihi

Skrevet

Og snart skal du på trekant med Ari Behn, det blir vel en lysende opplevelse!

skal jeg det? - det må bli forfatterstund det da :-)

Gjest min tanke
Skrevet

Min reaksjon er, håper du er jente og dere er lesbiske, for hvilken mann skriver dagbok??

Snacky1365380698
Skrevet

Min reaksjon er, håper du er jente og dere er lesbiske, for hvilken mann skriver dagbok??

Hehe....var som å høre sambo :)

Gjest damedamen
Skrevet

Alle vet at dagbøker er private, såfremt man ikke har annonnsert noe annet.

Du har til og med gjemt den i klesskapet.

Selvfølgelig er det grunn til å bli sur.

Gjest damedamen
Skrevet

Ja, gudbedre, tenk om en mann skriver dagbok du! Det får vi ikke håpe!

Herregud.

Skrevet

Ut fra de premissene du nevner her, hadde jeg blitt både sur og sint. Dvs. du hadde gjort det klart at den var forbudt område uansett om den lå rett i glaninga og var åpen.

Skrevet

Personlig hadde jeg blitt skikkelig forbanna! Snakk om krenking av privatlivet?!

Selv om man er samboere, har man rett til å ha noen tanker helt for seg sjøl, og ei dagbok er et slikt sted å "lufte" tankene sine, se ting på trykk, - og kanskje faktisk _redde_ et samliv..

Nei, iom at du har gjemt dagboka di, har du også signalisert at "dette er privat".

Kanskje fristelsen ikke hadde blitt så stor om boka hadde ligget framme!? Men hvem gidder legge dagboka si fra, slik at alle skal se at man skriver i en?

Nei, skjell dama di ut, forlang å bli respektert heretter, og fortsett for all del å skrive ned tankene dine!

Skrevet

Passordbeskyttet fil på pc'n. Håper ingen klarer å knekke passordet på den, da blir jeg bleik ja...

Gjest heffalumpen
Skrevet

hvis typen din er skorpion så har han rett til og lese din mail, dagbok, dine sms`er osv.

Fortell - hva har det med skorpioner å gjøre?

Skrevet

Passordbeskyttet fil på pc'n. Håper ingen klarer å knekke passordet på den, da blir jeg bleik ja...

Hvordan lager man en passordbeskyttet fil? *grønn*

Det hadde vært noe for meg, nemlig :o)

Skrevet

Jeg ville blitt rasende.

Men så har jeg faktisk en dagbok som mannen min har fått klar beskjed om at er privat. Snoker han likevel sitter tilgivelsen langt inne ja.

Det er utrolig frekt, krenkende og respektløst å tilrane seg andres tanker og følelser på den måten!

Skrevet

Hvordan lager man en passordbeskyttet fil? *grønn*

Det hadde vært noe for meg, nemlig :o)

I word klikker du på lagre som og deretter på verktøy og så kommer det litt an på hvilken versjon av Word du har. Hos min kjære klikker jeg på "sikkerhetsalternativer", men hos meg selv klikker jeg på "generelle alternativer" eller noe sånt. Der kan du velge passord både for åpning og for redigering. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...