Gjest been there Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Takk for svar og gode argumenter. Men vil prøve å oppklare litt. Leiligheten kjøpte vi sammen og eier sammen. Bilen tok han med seg inn i forholdet og er hans. I det daglige er det nok jeg som bruker den mest, men det er han som betaler mest på den. Så jeg tror nok det var mer ment som et utsagn sakt i kampens hete, mer enn hva han reelt mener. Hvordan det kommer til å gå om ti år? Det vet ingen, men til nå er han det beste som har hendt meg. Jeg har vært singel det meste av livet mitt, og vet jeg har funnet en som er så godt som perfekt for meg. Ja selvfølgelig finnes det mange fisker i havet, men som tidligere evig singel skal det mer til enn at jeg tror ende forholdet er det beste valget akkurat nå. Vi er ingen feilfrie, og han har tilpasset seg samboerskapslivet drastisk da vi flyttet sammen. Jeg må innrømme at jeg tenker selvsakt på fremtiden. Jeg vet jeg kan trives her godt, bare jeg får meg et nettverk. Per i dag er alle mine venner spredt over hele Norge så det er ikke bare bare å flytte tilbake til mine venner. "Om ti år tenk økonomi" sier du. Jeg gjør det, men jeg har levd så alt for mange år tenke på fremtiden og ikke leve i dag at jeg velger heller å leve nå. Uten at jeg skal gå mer inn på det. Og uten min samboer ville jeg ikke ha levd så godt som jeg gjør nå. For desverre, så tjener jeg ikke halvparten av ham (student). "Ikke bil. Ikke venner. Jeg tror denne helga har vist deg at både du og han må ta noen valg -" skriver du. Ja,det er sant. Som jeg skriver i svar ti Hawkwind så er min neste vison å skaffe meg venner. Så flott du svarer! Skjønner du ikke er "hodeløs" i denne situasjonen, men tvert imot tar din del av ansvaret, og det er jeg enig i er viktig! Må likevel spørre - siden du har så mange år som singel - hvor gammel du er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241199-slitsom-helg/page/2/#findComment-1869898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stabio Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Så flott du svarer! Skjønner du ikke er "hodeløs" i denne situasjonen, men tvert imot tar din del av ansvaret, og det er jeg enig i er viktig! Må likevel spørre - siden du har så mange år som singel - hvor gammel du er? Hehe. Er nok ikke så gammel som jeg høres ut. Bare 27 år. Men av og til føles det ut som jeg har levd et langt liv. Kjærligheten har jeg vært på jakt etter siden min pure ungdom, og mine forsøk på fohold har alltid endt veldig tidlig der mannen ender det jeg trodde var noe å satse på. Så det å aldri finne noen, der alle mine venninner finner seg partnere har vært tungt å se. Spesielt når alt man lengter etter er en kropp og søke trygghet og varme hos. Vil legge til at jeg og min samboer har pratet etter disse innleggene, og virker til at han forstår at jeg sliter litt her, og han er villig til å kompromissere for at jeg skal få et bedre sosialt nettverk her. Så får vi se, om jeg finner meg et fotballag eller noe som jeg kan starte på. Takk for alle svar. Det er godt å få luftet tanker når man sitter med dem alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241199-slitsom-helg/page/2/#findComment-1869948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hehe. Er nok ikke så gammel som jeg høres ut. Bare 27 år. Men av og til føles det ut som jeg har levd et langt liv. Kjærligheten har jeg vært på jakt etter siden min pure ungdom, og mine forsøk på fohold har alltid endt veldig tidlig der mannen ender det jeg trodde var noe å satse på. Så det å aldri finne noen, der alle mine venninner finner seg partnere har vært tungt å se. Spesielt når alt man lengter etter er en kropp og søke trygghet og varme hos. Vil legge til at jeg og min samboer har pratet etter disse innleggene, og virker til at han forstår at jeg sliter litt her, og han er villig til å kompromissere for at jeg skal få et bedre sosialt nettverk her. Så får vi se, om jeg finner meg et fotballag eller noe som jeg kan starte på. Takk for alle svar. Det er godt å få luftet tanker når man sitter med dem alene. Da håper jeg det går greit for deg - og er enig med deg i at av og til hjelper det å få ting luftet her inne. Når andre reagerer, ser man av og til seg selv bedre. Ha en fin helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241199-slitsom-helg/page/2/#findComment-1870371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.