Gå til innhold

Nakensoling med andre damer

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica

Kjæresten min har en del kvinnelige venninner. Noen er forhenværende. Jeg har hilst på ett par av dem.

Kjæresten min liker å sole og bade naken. Ofte gjør han dette sammen med den ene av venninnene sine.

Er det meg det er noe galt med når jeg reagerer negativt på dette? Hva mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241205-nakensoling-med-andre-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

4

• flisa

3

• morsan

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Gjest prutti

Jeg hadde heller ikke likt det. Hvorfor i alle dager må de være nakne sammen liksom? Nå har ikke jeg noe til overs for folk som må sole og bade seg nakne uansett jeg da så sant det ikke er på et privat sted uten sjenanse til andre, men regner ikke med de to gjemmer seg bort alene? Eller?

Jeg er i det hele tatt skeptisk til noen som på død og liv må ha mye alene tid med venner av det motsatte kjønn og når de må være nakne ville alle bjeller ringt. En slik fyr er ikke noe for meg nei.

Gjest problematisk!!

Hvorfor har kjæresten din et så stort behov for å ha kvinnelig venner å være alene med? Har han like mange kompiser? Bader han naken med dem også? Om han har like mange kompiser når får han tid til deg?

Skulle tro at når man har dame så er ikke behovet for å dyrke de andre vennene av motsatt kjønn så stort, og særlig ikke ekser... De burde han jo kvittet seg med for lenge siden. Bade naken med eksen. Hvem ville vel likt at kjæresten gjorde det.

Kanskje du godtar for mye her, lar ham få for frie tøyler til å gjøre hva han vil. Han virker som typen som kanskje også _gjør_ hva han vil...

Gjest damedamen

Det som ville vært avgjørende for meg i en sånn situasjon, var om jeg følte at 1) kjæresten virkelig ville ha meg 2) jeg syntes eksen var sympatisk og ikke-attraktiv i mine øyne :) 3) at jeg og eksen hadde et all right forhold 4) at jeg ikke ble utelukket fra disse turene dems (til tross for at jeg ikke går naken offentlig).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...