bata1365381008 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 nå har jeg opplevd det igjen. Han vil ikke mer - ihvertfall ikke akkurat nå! Første gangen skjedde det etter 3 år, jeg fant ut at han hadde intresssert seg for en annen. vi bodde fortsatt sammen da det ble slutt og vi ble sammen igjen etter noen uker. Så etter 3 år igjen spurte jeg om det gikk dårlig - det gjorde det og han ville gjøre det slutt. fant ut etter en stund at han hadde funnet seg en annen. Etter ett halvt år kom det for en dag at han hadde holdt på med hun nye i noen år på si!! vi ble sammen igjen etter 2 år. Jeg gikk litt halvhjertet inn i forholdet - ventet vel på en ny smell. vi har ikke gjort det vi lovet oss selv - tilbringe mer tid sammen... han prioriterer veldig sine ting. Jeg ventet vel for det meste. Uten at ting var forandret og uten noe tok jeg opp at jeg mente vi måtte satse litt mer, tilbringe mer tid sammen. jeg satte det på spissen og lurte på om det kanskje ikke var noe mellom oss alikevel. etter to dager mente han at det skulle bli slutt. så nå sitter jeg her igjen. Jeg tror jeg trenger hjelp for å komme meg over han, for å ikke tro at det er kun han jeg kan være sammen med. Jeg digger han over alt på jord - og jeg vet at han digger meg. Men jeg kan ikke vente til han har bestemt seg mer. Jeg tror han er den eneste for meg, selv om jeg skjønner at det er han kanskje ikke. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg over han. Har du noen forslag? hvor kan jeg evt søke hjelp? og hvordan gjør jeg det? Vet ikke om jeg er villig til å høre på noen andre, men føler kanskje at det kan være en utvei. Jeg føler vi er skapt for hverandre. Vi har det utrolig moro når vi først er sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241318-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.