Gjest trultemor26 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg skal på ordinær ultralyd nå om en time, og jeg husker ikke om jeg trenger å ha med urinprøve eller ikke?? Lappen har jeg kasta for den fikk jeg jo for hundre år siden. 0 Siter
Kitina Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde i alle fall med meg urinprøve på ordinær UL. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde i alle fall med meg urinprøve på ordinær UL. ok, da går jeg og tisser. Takk for svar. 0 Siter
Gjest NEINEINEINEI Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 NEI da skal blære være FULL !!!! Iallefall hvis det er din første UL. UL-legen sjekker ikke urinen hos oss. 0 Siter
j83! Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde det ikke med forrige gang ihvertfall.. Lykke til da=) er så artig å gå på ultralyd, gleder meg veldig til det, men er en stund til enda dessverre .. 0 Siter
Kitina Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 NEI da skal blære være FULL !!!! Iallefall hvis det er din første UL. UL-legen sjekker ikke urinen hos oss. Det er bare tidlig i svangerskapet blæra skal være full. Når babyen har blitt litt stor, som i uke 16 og utover trenger ikke blæra være full lenger. 0 Siter
Gjest NEINEINEI Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Det er bare tidlig i svangerskapet blæra skal være full. Når babyen har blitt litt stor, som i uke 16 og utover trenger ikke blæra være full lenger. Vi gravide i vår kommune får tilbud om to UL, en i uke 18 og en i uke 32. Når vi skal på UL i uke 18 MÅ blære være FULL. I uke 32 trenger IKKE blæra være full. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 NEI da skal blære være FULL !!!! Iallefall hvis det er din første UL. UL-legen sjekker ikke urinen hos oss. Jeg hadde med urinprøve jeg. Jordmora trengte den ikke, men labben trengte den til mor/barn-prosjektet. 0 Siter
cecily Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 NEI da skal blære være FULL !!!! Iallefall hvis det er din første UL. UL-legen sjekker ikke urinen hos oss. Tull og tøys. Jeg har vært til ul både tidlig og sent og har aldri fått beskjed om å sørge for full blære. 0 Siter
Gjest NEINEINEI Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Tull og tøys. Jeg har vært til ul både tidlig og sent og har aldri fått beskjed om å sørge for full blære. Som jeg skriver VI fikk den beskjeden dah ! 0 Siter
cecily Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Som jeg skriver VI fikk den beskjeden dah ! Du hadde da litt for mange utropstegn til å være forbeholden ulik praksis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.