Gå til innhold

Komplimenter til menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva om jeg sa at det er ikke lett å motstå en kjekk, tiltrekkende mann som deg og at du har pene øyne...

Nå er jeg ikke mann, men svarer allikevel.

Tror hemmeligheten er å finne ut om han er en jakter eller et bytte ;) (forhåpentligvis er han det motsatte av det du er)

Er han en jakter, bør du ikke gi komplimenter før dere har datet en goood stund. Er han et bytte, så er komplimenter flott.

Lykke til!

Gjest Komplimenter

Tror hemmeligheten er å finne ut om han er en jakter eller et bytte ;) (forhåpentligvis er han det motsatte av det du er)

Er han en jakter, bør du ikke gi komplimenter før dere har datet en goood stund. Er han et bytte, så er komplimenter flott.

Lykke til!

Har klart for meg hva en jakter er, men hva mener du med bytte ? Hvis han er helt klar for meg liksom ?

Annonse

Gjest Komplimenter

hehe, ja, hvis han er helt klar for deg, etter at du har jaktet på ham.

Med "bytte" mener jeg en som vil bli jaktet på.

:-) takk for oppklaringen.. Tja, jeg vet egentlig ikke om han er en jakter eller ett bytte....

Jeg vil gjerne bli jaktet på, men er nok litt jakter føler jeg

:-) takk for oppklaringen.. Tja, jeg vet egentlig ikke om han er en jakter eller ett bytte....

Jeg vil gjerne bli jaktet på, men er nok litt jakter føler jeg

Ja, skjønte umiddelbart at du er en jakter :)

Siden du også vil jaktes på, så jakt forsiktig da. La det bli en lek, hvor dere veksler på rollene. Tenker din utfordring blir tålmodighet :)

Lykke til i alle fall!

Gjest MMmmann

Lykke til!

--... ...--

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...