Gjest Normalt dette her? Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har mye utflod til vanlig,ser faktisk ut som slim..ekkelt. Det skifter farge,slimet er ofte blankt,mens utfloden kan være grønnaktig og gulaktig. Har begynt å blø litt mellom periodene,og det stikker i magen,er kvalm ogå-- Min mor er operert for kreft,derfor er jeg bekymret. Er slapp og føler meg uvel,men vet ikke om det er fysisk eller psykisk. Er redd,gynekologen sier jeg har uvanlig mye utflod,men at det er ikke farlig,men sist jeg var der ville h*n legge meg i narkose,for å skjekke/komme lenger inn,det tørr jeg ikke. Hater å gå til gynekolog,men er redd jeg har kreft,men kan jo være muskelknuter,pleier å ha det. Får vel innkallelse snart,tror det er over tre år siden jeg var der sist nå. Har også hemorider,og har blødd fra den plassen også litt. Dette er vel ikke farlig? Er det vanlig å blø mellom periodene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241526-bl%C3%B8r-mellom-periodene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er normalt og blø i mellom periodene, men siden du er så redd ville jeg ha sjekket. Uansett bør det sjekkes opp hvis det pågår over lengre tid. Og du, ikke vær redd for og bli lagt i narkose, det er bare en liten slik at gynekologen får sjekket. Du kan få en beroligendes tablett i forkant, du sovner med engang de gir deg narkose, og våkner opp noen timer etterpå. Det er ikke farlig. Jeg har tatt mange slike og har ikke hatt noe problem. De vet hva de driver med. Så for at du skal finne roen og få svar på om det kan være noe, ville jeg anbefalt deg og latt gynekologen sjekke skikkelig. GU er noe herk, men det er jo til vårt eget beste. Lykke til ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241526-bl%C3%B8r-mellom-periodene/#findComment-1869237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalt dette her? Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det er normalt og blø i mellom periodene, men siden du er så redd ville jeg ha sjekket. Uansett bør det sjekkes opp hvis det pågår over lengre tid. Og du, ikke vær redd for og bli lagt i narkose, det er bare en liten slik at gynekologen får sjekket. Du kan få en beroligendes tablett i forkant, du sovner med engang de gir deg narkose, og våkner opp noen timer etterpå. Det er ikke farlig. Jeg har tatt mange slike og har ikke hatt noe problem. De vet hva de driver med. Så for at du skal finne roen og få svar på om det kan være noe, ville jeg anbefalt deg og latt gynekologen sjekke skikkelig. GU er noe herk, men det er jo til vårt eget beste. Lykke til ) Takk for svar. Får tenke på hva jeg skal gjøre,har lyst å få undersøkt det,om det er ok der nede/inne. Bare så ekkelt å tenke på at jeg skal ligge der..uff..ja det er no hærk,men det må jo gjøres.bedre det enn å dø. Livredd for narkose,og livredd gynekologer,kanskje derfor h*n vil ha meg i narkose,men stoler ikke på dem.. Har et problem der,men er vel som du skriver,best å skjekke det..... Har tatt narkose før ved operasjon,da våknet jeg under operasjonen,og etterpå var jeg rar i flere dager..men takk :0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241526-bl%C3%B8r-mellom-periodene/#findComment-1869243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for svar. Får tenke på hva jeg skal gjøre,har lyst å få undersøkt det,om det er ok der nede/inne. Bare så ekkelt å tenke på at jeg skal ligge der..uff..ja det er no hærk,men det må jo gjøres.bedre det enn å dø. Livredd for narkose,og livredd gynekologer,kanskje derfor h*n vil ha meg i narkose,men stoler ikke på dem.. Har et problem der,men er vel som du skriver,best å skjekke det..... Har tatt narkose før ved operasjon,da våknet jeg under operasjonen,og etterpå var jeg rar i flere dager..men takk :0) Kanskje du kunne fått en langt prat med narkoselegen først, og finne en gynekolog som du kunne jobbet sammen med? Forklare hva du har opplevd, få svar på alt du lurer på. Bygge opp tillit med, ta steg for steg, om du skjønner? Det er jo ikke noe moro og gå rundt og være redd! Håper du får den hjelpen du trenger! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241526-bl%C3%B8r-mellom-periodene/#findComment-1869247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalt dette her? Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Kanskje du kunne fått en langt prat med narkoselegen først, og finne en gynekolog som du kunne jobbet sammen med? Forklare hva du har opplevd, få svar på alt du lurer på. Bygge opp tillit med, ta steg for steg, om du skjønner? Det er jo ikke noe moro og gå rundt og være redd! Håper du får den hjelpen du trenger! Takk for gode råd,ja får tenke på det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241526-bl%C3%B8r-mellom-periodene/#findComment-1869269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.