mermaid Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 hvor mange av dere damer er det som egentlig behersker denne teknikken ordentlig? Fant ut at det var på tide å utforske! Ble bare nysgjerrig på statistikken. 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg er gutt, men mannen min behersker den :-) 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 nei, nå må du nesten tegne og forklare 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 nei, nå må du nesten tegne og forklare Det betyr at man kan ta hele lemmet inn i munnen/halsen ved oralsex. 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg syns det er rart at du snakker om å "beherske teknikken". Det avgjørende her må være hvor lang penis er. Ikke akkurat det samme å ta en på over 20 cm helt til rota som en på 9 cm! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg har aldri forsøkt å suge en gutt med en 22 cm lang penis men gir du meg en penis på gjennomsnitt størrelse så kan jeg fint klare å "svelge" den. Jeg kan stikke en penn langt nede i halsen også, helt til du ikke ser den lenger, kjempe bra sjekketriks på vorspiel NB! Bare pass på at du ikke slipper den;) 0 Siter
Gjest Baderen Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg har aldri forsøkt å suge en gutt med en 22 cm lang penis men gir du meg en penis på gjennomsnitt størrelse så kan jeg fint klare å "svelge" den. Jeg kan stikke en penn langt nede i halsen også, helt til du ikke ser den lenger, kjempe bra sjekketriks på vorspiel NB! Bare pass på at du ikke slipper den;) Jeg har prøvd meg på en med 22 cm. Men jeg kom ikke helt i mål :S For å sjekke hvor langt jeg kom, hadde jeg på meg fersk lebestift og satte merke. Det manglet ikke så mange cm ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Har aldri prøvd å gjøre det selv, da tanken på å ha et lem i min munn er noget fjern, men jeg trives godt med at damer greier å ta hele stasen og kysse meg ved rota. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Har aldri prøvd å gjøre det selv, da tanken på å ha et lem i min munn er noget fjern, men jeg trives godt med at damer greier å ta hele stasen og kysse meg ved rota. :-) Du kan jo prøve med en agurk. 0 Siter
McLoud Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Du kan jo prøve med en agurk. Why?? Jeg kommer aldri i mitt liv til å hverken suge en pikk, eller ha noe ønske om å gjøre det. ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Why?? Jeg kommer aldri i mitt liv til å hverken suge en pikk, eller ha noe ønske om å gjøre det. ;-) Nåja. Om ikke annet så er det jo et flott partytriks å sluke en hel agurk. 0 Siter
McLoud Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Nåja. Om ikke annet så er det jo et flott partytriks å sluke en hel agurk. Neppe for en gutt i de kretser jeg vanker :-) 0 Siter
Gjest spenningssøker Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Why?? Jeg kommer aldri i mitt liv til å hverken suge en pikk, eller ha noe ønske om å gjøre det. ;-) hun aner ikke hva hun går glipp av,stakkars;) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Neppe for en gutt i de kretser jeg vanker :-) Neivel. Men for en jente, da? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 hun aner ikke hva hun går glipp av,stakkars;) ??? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Neivel. Men for en jente, da? Siden mange av oss lever sunt og er glad i grønnsaker, så vil jeg tro at agurken er en ubetinget suksess ja. 0 Siter
Gjest spenningssøker Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 ??? trodde det var princess som kom med det utsagnet du sa:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Siden mange av oss lever sunt og er glad i grønnsaker, så vil jeg tro at agurken er en ubetinget suksess ja. Jepp, det er nok fordi agurk er så sunt, ja... 0 Siter
mermaid Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Det betyr at man kan ta hele lemmet inn i munnen/halsen ved oralsex. det er da én ting. Men jeg skrev ikke "ordentlig" for ingenting! http://www.erotikknett.no/sexleker/114.php Jeg tenker da på denne teknikken, med svelgebevegelsen osv..... Er det mange som kan DET? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.