Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mermaid

11

• McLoud

5

• mann100

5

• kvinnen20

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

dette høres motbydelig ut!

og dette skal være godt for HENNE også?

Det er et stort kick å glede :-P

Gjest Princess Peach
Skrevet

det er da én ting. Men jeg skrev ikke "ordentlig" for ingenting!

http://www.erotikknett.no/sexleker/114.php

Jeg tenker da på denne teknikken, med svelgebevegelsen osv..... Er det mange som kan DET?

Ja, det der er jo bare en mer grundig beskrivelse av teknikken.

Skrevet

det går nok ikke an å føre noe statestikk basert på dette...

kommer an på hvem som svarer. noen elsker bare å skryte, andre svarer ja fordi de kan, andre igjen svarer nei, og tilslutt de som ikke svarer bare fordi det er et dumt spm...

Skrevet

Det er et stort kick å glede :-P

Ja, og det blir jo SÅÅ sexy når hun ikke greier det og brekker seg..

Skrevet

nei, får bare kreninger............ :s

brekninger mente jeg

Skrevet

Ja, det der er jo bare en mer grundig beskrivelse av teknikken.

Ok, flott, så du behersker det til fulle altså? Måtte du prøve og øve lenge før det "satt"??

Skrevet

det går nok ikke an å føre noe statestikk basert på dette...

kommer an på hvem som svarer. noen elsker bare å skryte, andre svarer ja fordi de kan, andre igjen svarer nei, og tilslutt de som ikke svarer bare fordi det er et dumt spm...

Ja, det er jo alltid et visst utvalg som svarer, men lurte på om det var mange som meldte seg i det hele tatt. Tror ikke det er det store flertallet...

Skrevet

Ja, og det blir jo SÅÅ sexy når hun ikke greier det og brekker seg..

Folk er forskjellige. Jeg forstår utmerket at dette ikke passer for alle. Men det gjør det for noen!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ok, flott, så du behersker det til fulle altså? Måtte du prøve og øve lenge før det "satt"??

Husker ikke, jeg bare prøvde meg fram til jeg fikk det til. Ikke noe problem nå. :)

Skrevet

Jeg er gutt, men mannen min behersker den :-)

Good point!

Skrevet

Dette må være helt fantastisk for en mann!! Tenk å finne ei jente som kan og har lyst til det.... dream on..

Skrevet

Dette må være helt fantastisk for en mann!! Tenk å finne ei jente som kan og har lyst til det.... dream on..

Jepp, og jeg vil gjerne gjøre det fantastisk for noen... ;-)

Skrevet

har du ingen fast mann heller, så har du lyst til å lære det?? Å du milde.. Hvorfor har ikke vi funnet hverandre??

Skrevet

Jeg behersker det sånn høvelig godt og mannen elsker det. ;o)

Skrevet

har du ingen fast mann heller, så har du lyst til å lære det?? Å du milde.. Hvorfor har ikke vi funnet hverandre??

der svarte du deg selv gitt!

Hvem var det du skulle finne?

Skrevet

der svarte du deg selv gitt!

Hvem var det du skulle finne?

Det var et svar til deg, mermaid. Gud vet hvorfor det havnet under mitt eget..

Skrevet

Jeg behersker det sånn høvelig godt og mannen elsker det. ;o)

Det kan jeg skjønne. Det finnes ikke bedre stimulering enn oralsex. Men synes du og det er deilig?? Hvordan føles det for deg når mannen din spruter deg langt ned i halsen, og ikke bare i munnen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...