Gå til innhold

Til alle dykk som slit med smerter under samleie!

Anbefalte innlegg

Hei alle dykk som gruar dykk til samleie fordi det svir og gjer vondt, men som likevel heng med fordi det liksom høyrer med i eit forhold og lysta er der og håpet om det det denne gongen må bli betre. Vi har brukt "tonnevis" med glidemiddel, vert hos gynekolog og fått gode råd utan det hjalp nemneverdig. Til slutt vart eg gravid og takk og lov for det!! Kven skulle tru at sexlivet skulle få eit skikkeleg oppsving etter at vesle nurket kom til verda? Ikkje veit eg kva som gjode det - om det var hormona som kom på rett kjøl, eller om eg vart litt "utvida" under nedkomsten...? Iallefall er sex blitt heilt fantastisk! Treng nesten ikkje bruke glidemiddel ein gong (gjer det nesten alltid likevel for sikkerheits skuld.) Vi kan prøve ut andre stillingar og vi kan holde på leeenge. Tenkte eg ville gi alle som slit med noko av det same eit trøystens ord i all elendigheita. Det kan vere det som skal til for at også de skal få det betre, men sjølvsagt er det ikkje alle som gjer det. Så ikkje nøl viss de likevel hadde tenkt å bli gravide!

Fortsetter under...

4barns mor-77

Det kan du sverge på ja; jeg har visst det siden jeg var i barnehagealder. Har aldri nølt siden, og håper nå i en alder av nesten 31 å få sterilisert meg snart.

Hmm... da var det annerledes med meg gitt... Var bare 15 når jeg uttalte klart og tydelig at jeg gjerne ville ha en hel barnehage alene jeg... hehe... Har muligens ombestemt meg litt i forhold til den barnehagen, men vil fortsatt ha mange! 2 til tror jeg blir bra... Men om noen år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...