Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Plextor

Hvordan kan man klare å vaske vekk sjalusi og tanker om annen parts utroskap uten å prate med vedkommende om det? Kjæresten min kysset en annen dame en gang tidligere i år, flere år ut i forholdet vårt, det var bare en gang, og han fortalte meg om det med en gang, men jeg klarer ikke å få vekk mistanker om videre utroskap. Jeg ønsker ikke å ha det slik, jeg vil ikke være en person som sjekker alt mulig og går rundt med mistanker. Det er ikke aktuelt å prate med ham om det, har prøvd en gang og han ble helt fortvilet over at jeg ikke klarte å komme over det.

Jeg elsker ham og ønsker å dele livet med ham, og jeg kan forstå at han synes det er vanskelig at jeg ikke har kommet over det. Samtidig er det vel vanlig å reagere som jeg gjorde? Han har lovet på tro og ære at det ikke er noe mer, og egentlig tror jeg heller ikke det er det, men jeg klarer aldri å legge det helt fra meg.

Er det noen som har gode erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241585-%C3%A5-f%C3%A5-vekk-tankene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Var det en dame han kjente fra før, eller var det en tilfeldig?

Hvis det var det første, skjønner jeg at du ikke greier å legge det fra deg, men var det en tilfeldig, er det nok ikke noe i det.

Tenk deg om det hadde vært deg selv som hadde gjort det, hvordan ville du hatt det etterpå?

Prøv å sett deg i hans situasjon, kanskje du da ser at det ikke var noe spesielt?

Gjest Plextor

Var det en dame han kjente fra før, eller var det en tilfeldig?

Hvis det var det første, skjønner jeg at du ikke greier å legge det fra deg, men var det en tilfeldig, er det nok ikke noe i det.

Tenk deg om det hadde vært deg selv som hadde gjort det, hvordan ville du hatt det etterpå?

Prøv å sett deg i hans situasjon, kanskje du da ser at det ikke var noe spesielt?

Det er en på samme arbeidsplass, jobber ikke spesielt mye med hverandre og det skjedde i jobbsammenheng. Vet ikke hva jeg skal tro, men uansett har jeg bestemt meg for at jeg ønsker å fortsette forholdet, og da må tankene ut av hodet, enten de er sanne eller ikke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...