alwaysme Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hei. Jeg er ikke flinkest i å gjøre bekkenbunnstrening, men nå MÅ jeg ta meg selv i nakken! Kan ikke lengre hoppe på trampoline/hoppetau/strikk. I tillegg er "den ytterste ringen" i analåpningen vid og "åpen" hele tiden. Ringen innenfor er intakt, og har foreløpig ingen plager med avføring/luft. Derimot er denne "slappe ytterste ringen" årsak til vonde, sviende og blødende hemorrideplager. Har kjøpt meg en tube scheriproct, men det er jo bare for å ta det verste bort akutt. Noen tips for måter å trene på og gode rutiner? 0 Siter
Gjest du er ikke alene.... Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Skulle så gjerne ha kommet med tips, men sliter også med denne muskelen. Klarer ikke å knipe over strålen når jeg tisser. Hadde sopp infeksjon her for noen uker tilbake og tok meg en kikk i speilet - ikke bra. Hvordan går man frem for å få operasjone tenkte jeg da. 3 år siden siste fødsle - styrt variant gjort på 1 time og det ble sikkert presset litt vel mye da. Fastlegen sier at det ikke har trukket seg godt nok tilbake 8 da etter 2,5 år) og at jeg må trene på å knipe, men at jeg ikke finner rette muskel......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.