Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Eg er ei jente på 22 år som sliter med små blødninger.Det heile starta i feb.05 etter en stressende periode med mye trening.Min mens starta gradvis å bli mindre og mindre i mengde.Eg slutta med all trening og stress.Legane sa eg måtte vente å sjå.Då det ikkje var blitt betre i aug.05 var eg til gynokolog.Ho fant ingen ting galt med meg og satte meg på pillen synfase for at eg skulle slappe av,ho sa det var stress som var grunnen.Tok og hormonprøver som var ok.Etter 8 månder slutta eg på pillen,har no vert pille fri i 4 månder.Mensen kom en måned etter p pille slutt.Men den minker gradevis og nå er den veldi liten.Er redd eg mister den heilt snart.Mine sykluser har altid vert litt lange og varirende(32-42 dager)Før hadde eg helt ok vanli mensblødning.Har vert til gynokolog etter pille slutten grunna smerter i mage/underliv alt ok,legen sa dette kunne forekomme etter pille stopp.Stemmer det og har dette sammenheng med blødningene?Har og tatt hormon prøver(ca en måned siden)og desse var ok.Er det noe galt med meg? Vil ikkje miste mensen og er livredd for det,dette sliter på meg i hverdagen siden vi prøver å bli gravide.Legene sier at dei ikkje kan gjøre noe og at eg berre må vente å sjå...skal eg stole på det? Og har eg mindre sjans for å bli gravid. Håper du har eit svar til meg.

På forhånd takk.

hilsen sheep 84.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241601-sm%C3%A5-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...